דוד ספדה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דוד ספדה
David Zepeda
לידה 19 בספטמבר 1974 (בן 49)
נוגלס, המדינות המקסיקניות המאוחדות עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה מקסיקומקסיקו מקסיקו
תקופת הפעילות מ-1999 עריכת הנתון בוויקינתונים
מקום לימודים אוניברסיטת סונורה עריכת הנתון בוויקינתונים
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

דוד ספדהספרדית: David Zepeda, נולד ב-19 בספטמבר 1973) הוא שחקן ודוגמן מקסיקני.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ספדה נולד בנוגלס כאחד מארבעה בנים. בשנת 2000 הוא השתתף כנציג מקסיקו בתחרות יופי בשם "מנהאנט אינטרנשיונל" Manhunt) International) שם נבחר לסגן הראשון.

ב-2002 שיחק בפרק של הסדרה "משפחה אמריקאית" ששודרה ב-PBS העוסקת במשפחה לטינית המתגוררת בלוס אנג'לס, ב-2003 שיחק בסרט ההמשך לסרט האימה ג'יפרס קריפרס ובנוסף הוא הופיע בתפקידי אורח בסדרות האמריקאיות "ER", "מונק" ו"באפי ציידת הערפדים", ב-2004 הופיע בעירום בסצנת מין בסרט "Desnudos".

בשנת 2007 גילם את הדמות הראשית בטלנובלה "Acorralada" של תאגיד השידור האמריקאי Univision; ספדה גילם את דמותו של מקסימיליאנו "מקס" אירזאבל, לצד השחקנים פרנסס אונדיוויילה וויליאם לוי.

בשנת 2009 שיחק את דמות אחיו למחצה של ויליאם לוי והנבל הראשי בטלנובלה "כישוף". בשנת 2010 שיחק את אחד התפקידים הראשיים בטלנובלה "אשת הברזל".

בשנת 2011 כיכב בתפקיד הראשי בטלנובלה "כוחו של גורל" לצדם של גבריאל סוטו ומייקל רונדה, ובשנת 2012 שיחק בטלנובלה "תהום של תשוקה" בתפקיד דמיאן.

בשנת 2017, ספדה שיחק בטלנובלה ״החיים הכפולים של אסטלה קריו״ בתפקיד הראשי של ריאן קבררה.

בשנת 2018 החל לככב בטלנובלה "באהבה אין חוקים" בתפקיד ריקרדו, לצד אנה ברנדה קונטררס. ב-2019 עלתה העונה השנייה לשידור, ונכון ל-2021 מתוכננת עונה שלישית.

בשנת 2020 שיחק בתפקיד הראשי של אלברו פאלקון בטלנובלה "לנצח את הלב" של רשת הטלוויזיה לס אסטרלס אשר נמצאת בבעלות של טלוויסה. באותה שנה הצטרף לצוות השחקנים בעונה השנייה של הטלנובלה "אישה רעה" מבית הערוץ של טלמונדו.

בשנת 2021 החל לגלם את הדמות הראשית 'ויסנטה רמירז פרז' בטלנובלה "Mi fortuna es amarte".

הוא גם דגמן הלבשה תחתונה לקלווין קליין.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא דוד ספדה בוויקישיתוף