התעוררות (סדרת טלוויזיה)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
התעוררות
Пробуждение
סוגה סדרת דרמה
מסתורין
מותחן
כותבים מקסים בלוזור עריכת הנתון בוויקינתונים
בימוי אדוארד פארי
שחקנים
ארץ מקור רוסיה עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות רוסית
מספר עונות 1
מספר פרקים 12
הפקה
מפיק ולדיסלב ריאשין עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה Star Media
מוזיקה Anton Silayev עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק 40-42 דקות
שידור
רשת שידור ivi
תקופת שידור מקורית 1 ביולי 2021אוגוסט 2021
קישורים חיצוניים
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

התעוררותרוסית: Пробуждение) היא סדרת דרמה רוסית בהפקת רשת ivi משנת 2021, הסדרה נוצרה בהשראת הסדרה להתעורר שיצר קייל קילן. הסדרה היא מותחן אודות השוטר פאבל פרולוב (יבגני מירונוב), אשר מתעורר לאחר תאונה ומגלה שהוא חי בשתי מציאויות - במציאות אחת אשתו סבטלנה שרדה בתאונה ואילו בנו נהרג, ובמציאות האחרת בנו קיריל שרד ואילו אשתו נהרגה.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

פאבל פרולוב הוא בלש במשטרת מוסקבה. הסדרה מתחילה בכך שהוא נוסע ברכב עם אשתו ובנו ועובר תאונה. לאחר התאונה, פאבל נקלע בין שני עולמות – בעולם אחד אשתו שרדה את התאונה ואילו בנו נהרג, ובעולם השני בנו שרד את התאונה ואשתו נהרגה. בכל פעם שפאבל הולך לישון בעולם אחד, הוא מתעורר בעולם השני. כדי להבדיל בין העולמות, בעולם שבו נמצאת רעייתו מופיע עיגול ביד אחת, ובעולם שבו נמצא בנו מופיע סימן צלב בידו השנייה. לאחר התאונה, בשני העולמות המפקד שלו במשטרה מאפשר לו לשוב לעבודתו, אך שולח אותו לטיפול פסיכיאטרי. במהלך הסדרה עובד פרולוב על מקרי פשע בשני העולמות, ומנסה לאזן בין החיים האישיים שלו והחיים בעבודתו בשני העולמות השונים.

מוטיב של הסדרה שמתכתב בין שני העולמות מופיע בעבודתו של פרולוב. בכל פרק עובד הבלש במקביל על מקרה פשע אחד בעולם בו בנו חי ועל מקרה אחר בעולם בו אשתו חיה, ובמהלך הפרק הוא מוצא כל פעם קשר בין העולמות, שעוזר לו לפענח את המקרים שהוא עובד עליהם. הקשר מתבטא בדרך כלל באדם שמופיע בשתי המציאויות, או בפרט שולי אחר. גם בחייו האישיים, פרולוב נעזר בפרטים שלמד בעולם אחד בעולם האחר.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • "התעוררות", במסד הנתונים הקולנועיים IMDb (באנגלית)
  • "התעוררות", באתר kino-teatr.ru
ערך זה הוא קצרמר בנושא טלוויזיה ובנושא רוסיה. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.