ויקיפדיה:ביכורים/Assayas

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
שיחת הילולים

התחלתי לערוך בוויקיפדיה לפני כ-6 שנים. את העריכה בוויקיפדיה הכרתי דרך אוניברסיטת תל אביב. אחת מעבודותיי במהלך לימודי התואר השני בהיסטוריה של המזה"ת הייתה לכתוב ערך ויקיפדי לאתר פנימי בשם "עוסמאניפדיה" על באיזיט השני. כך התגלגלתי לכאן. בהמשך, הוביל אותי ליבי לבולגריה ויהודיה. גיליתי, שבכדי לכתוב על יהודי בולגריה, יש להקדים ולכתוב על יישוביה, אישיה וההיסטוריה הענפה שלה. וכך, לפי הגדרתו של גילגמש הפכתי ל"בולגרי הבית".

האמת שיש מקום להלל את כל המיזם שנקרא ויקיפדיה על שהוא מנגיש חומר חופשי שלא נופל ברמתו מאנציקלופדיות אחרות ולכל דיכפין. לשבח את הניסיונות וההצלחות לשתף פעולה עם האקדמיה במטרה להעלות עוד את רמתו של החומר הנכתב. אין ספק שנתרמתי לא פחות ממה שתרמתי וכשהוצע לי תפקיד של מפעיל מערכת ראיתי בכך סוג של ש"צ כתרומה חוזרת למיזם, והסכמתי.

ובכל זאת, להילולים נדרשנו, אז אהלל את משתמש:Ori שבזכותו אני כאן וחנך אותי בתחילת דרכי, את משתמש:אלדד על כל הסיוע "באקדמיה ללשונות שונות ומגוונות", והחיוך והאדיבות שהוא מקרין לכל עבר, את משתמש:אביהו על המקצוענות והיסודיות שבעבודתו - "בית ספר לעורכים", למשתמש:אביעדוס "הקוסם" שמצליח לאתר השד יודע איך, כמעט כל דבר במקורות המקוונים, למשתמש:גילגמש על המקצוענות חסרת הפשרות והסיוע בערכים "הצבאיים", למשתמש:מתניה על העזרה חוצת המיזמים, למשתמשת:Hanay על המרץ והיוזמה שהיא מפגינה (הלוואי והיה לי חצי מזה...) ולמשתמש:Lostam על היושרה ואי משוא הפנים שהוא מפגין בתחומים בהם מטפל כאן.

הייתי יכול להוסיף עוד כהנה וכהנה עורכים, אבל אשמור לפעמים הבאות .