ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/ויקיאוויר/רישום לטיסות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

המיזם מתבסס על טיסות אזרחיות ופרטיות של התעופה הכללית בישראל. ברוב המקרים, ההתראה על הזדמנות לצירוף ויקיפד מתנדב לטיסה כזו היא קצרה. לכן, בשלב ראשוני של המיזם אנחנו רוצים ליצור רשימה של מתנדבים שיכולים ומוכנים לטוס ובעת הצורך ניצור איתם קשר. בכל מקרה, ברישום אין התחייבות מצדכם לטוס במועד מסוים ואין התחייבות מצד המיזם שכל מי שנרשם אכן יטוס בסופו של דבר.

מה נדרש כדי להרשם?[עריכת קוד מקור]

ברמת העיקרון, כל עורך בויקיפדיה או צלם חובב שמעוניין לקחת חלק מוזמן להרשם. כדי לוודא שהמשאב היקר של טיסות שמוקצה לנו ע"י הטייסים המתנדבים מנוצל ביעילות ישנם מספר תנאים בסיסיים על מנת שתוכלו לטוס:

  1. ידע בסיסי בצילום ומצלמת רפלקס (SLR).
  2. בריאות תקינה. אין הגבלות רפואיות מיוחדות לטיסה במטוס קל, אבל האחריות לנושא היא עליכם, כפי שיוסבר בהמשך.
  3. אין לכם פחד/רגישות מיוחדת לטיסות. קחו בחשבון שמדובר בטיסה במטוס קל (ייתכן ופתוח) וצילום במקביל, כך שאם אתם יודעים שיש לכם רגישות לבחילות זה לא מומלץ.
  4. ידע ויכולת להעלות את תוצרי הטיסה (תצלומי האוויר) לויקישיתוף עפ"י ההוראות שיופיעו בדף המיזם.

דגש חשוב: האחריות לטיסה היא על המתנדב בלבד. לאחר יצירת הקשר הראשוני, תתבקשו לחתום על הצהרה והתחייבות לשחרור מאחריות (Waiver), כמקובל בטיסות מסוג זה.

איך יוצרים קשר?[עריכת קוד מקור]

אם אתם מעוניינים לקחת חלק במיזם ועונים על התנאים שצויינו לעיל, אתם מוזמנים לפנות לרכז המיזם אסף בכתובת: msdnpimp+wiki-at-gmail.com. בגלל האופי המזדמן של המיזם, חשוב לציין כי אין התחייבות שתצאו בסופו של דבר לטיסה.