חוות הקסמים 2: ההרפתקאה הגדולה של וילבור

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
חוות הקסמים 2: ההרפתקאה הגדולה של וילבור
Charlotte's Web 2: Wilbur's Great Adventure
כרזת הסרט המקורית
כרזת הסרט המקורית
כרזת הסרט המקורית
מבוסס על חוות הקסמים מאת אי. בי. ווייט
בימוי מריו פילוסו
הופק בידי ג'יימס וונג
תסריט אלנה לסר
קליף רובי
עריכה כריסטופר הינק
שחקנים ראשיים גוליה דאפי
דייוויד ברון
צ'רלי אדלר
אמנדה ביינס
מדבבים גוליה דאפי
דבי דריברי
דון לואיס
לריין ניומן
ג'רי הוסר
רוב פאולסן
אמנדה ביינס
אנדי מקייפי
צ'ארלי אלדר
ברנדה ואקרו עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה מייקל טווארה
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה סרטי פרמאונט
אולפני ההנפשה של יוניברסל
אולפני ההנפשה של ניקלודיאון
חברה מפיצה פרמאונט עריכת הנתון בוויקינתונים
שיטת הפצה direct-to-video עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 18 במרץ 2003
משך הקרנה 79 דקות
שפת הסרט אנגלית
סוגה סרט חבר'ה, סרט מוזיקלי, דרמה קומית עריכת הנתון בוויקינתונים
סרט קודם חוות הקסמים עריכת הנתון בוויקינתונים
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

חוות הקסמים 2: ההרפתקאה הגדולה של וילבוראנגלית: Charlotte's Web 2: Wilbur's Great Adventure) הוא סרט מונפש מוזיקלי אמריקאי משנת 2003, אשר הופק באולפני סרטי פרמאונט, אולפני ההנפשה של יוניברסל ואולפני ההנפשה של ניקלודיאון ומבוסס על הספר "חוות הקסמים" מאת סופר הילדים אי. בי. ווייט. זהו סרט המשך לסרט "חוות הקסמים" משנת 1973.

בסרט ההמשך, וילבור החזיר אשר חי בחווה של מר צוקרמן מטפל בשלוש בנותיה של שרלוט, נלי אראניה וג'וי, כמו כן הוא מכיר חבר חדש, טלה קטן ושחור בשם קרדיגן, ומוכרח להצילו מפני שועל מרושע בשם פרלי.

הסרט זכה לביקורות לא הולמות אשר העבירו ביקורת על האנימציה ועל סיפור הסרט.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסרט נפתח בזמן אביב, השנה בה שרלוט מתה. שלוש בנותיה, נלי, אראניה וג'וי, עכשיו בגיל ההתבגרות, עם וילבור אשר הפך לחבר ולמורה שלהן.

במשך הזמן, וילבור מתיידד עם קרדיגן, טלה קטן שנולד ושונה משאר הטלאים בצבעו השחור. וילבור לוקח את קרדיגן אליו ומראה לו את החווה, דרכן של החיות, והסכנות שצריכים להזהר מהן. אולם, כאשר מספר שבועות, החוואי צוקרמן מוכר בפתאומיות את קרדיגן לחוואי אחר, לכן וילבור, יחד עם נלי, ארניה, ג'וי וטמפלטון, התכוננו לבקר את קרדיגן ולדאוג שיהיה בטוח, טמפלטון הציע עסקה שבה וילבור ישמור על ילדיו שיחזרו.

יחד הם יצאו למסע לבקר את קרדיגן, אולם, וילבור היה רעב ומצא אוכמניות אשר הפכו אותו לסגול. הוא לפתע נתפס בענפים וקרדיגן שחרר אותו (לאחר שוילבור הבטיח שישמור על ילדיו של טמפלטון לשבועיים). מספר נביחות נשמעו מהעצים ונחתו על ראשו של וילבור. דבר אשר הפך אותו לחזיר בר. משאית הגיעה ומשם יצאו שני חוואים אשר חשבו שווילבור הוא חזיר בר.

בינתיים, שועל מרושע בשם פרלי מגיע וגונב תרנגולת מהחווה, ווילבור מואשם בתקיפה לאחר שניסה לעצור אותו. פרלי חזר, וגונב את קרדיגן מהחווה, ומתכנן לטרוף אותו. וילבור עכשיו מוכרח להציל את חברו באמצעות ללכוד את פרלי באמצעות "קורי חזיר". נלי, אראניה וג'וי טוו את המילה "שועל" בקורי העכביש, ופרן הגיעה בדיוק בזמן להציל את וילבור. פרלי נעלם. נלי ארניה וג'וי החליטו להישאר עם קרדיגן, והסרט מסתיים כאשר וילבור שמר על ילדיו של טמפלטון.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]