חותנים בהפרעה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
חותנים בהפרעה
The Out-Laws
כרזת הסרט הרשמית
כרזת הסרט הרשמית
בימוי טיילר שפינדל
הופק בידי אלן קוורט
אדם דווין
אדם סנדלר
תסריט אוון טרנר
בן זזוב
עריכה איאן קזסבום
פיליפ קימזי
שחקנים ראשיים אדם דווין
נינה דוברב
אלן ברקין
פירס ברוסנן
מוזיקה רופרט גרגסון-וויליאמס
Happy Madison Productions
צילום מייקל בונוויליין
מדינה ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
חברת הפקה האפי מדיסון עריכת הנתון בוויקינתונים
חברה מפיצה נטפליקס
הקרנת בכורה 7 ביולי 2023 עריכת הנתון בוויקינתונים
משך הקרנה 95 דק'
שפת הסרט אנגלית
סוגה סרט קומדיית פעולה, סרט רומנטי, סרט פשע עריכת הנתון בוויקינתונים
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

חותנים בהפרעהאנגלית: The Out-Laws ובעברית: מחוץ לחוק) הוא סרט קומדיית פעולה אמריקאית משנת 2023 בבימויו של טיילר שפינדל, שנכתב על ידי אוון טרנר ובן זזוב, בהפקת אדם סנדלר, אדם דווין ואלן קוברס. מככבים בו דווין, נינה דוברב, אלן ברקין ופירס ברוסנן.[1]

הסרט עלה לצפייה בשירות הסטרימינג "נטפליקס" ב-7 ביולי 2023.

עלילת הסרט[עריכת קוד מקור | עריכה]

אוון בראונינג הוא מנהל בנק צעיר שעומד להינשא לפארקר מקדרמוט, שהוריו המנוכרים יוצרים איתה קשר כדי לבוא לחתונה. הוא נרגש שהוא סוף סוף הולך לפגוש אותם, בעוד היא מודאגת שהם יכולים להיות קצת הרבה.

הוריו של אוון, ניל ומרגי, קשים. אוון מתקשר לבשר להם את החדשות הטובות על השתתפות הוריו של פארקר בחתונה. קודם כל הוא צריך לשמוע על אלרגיה מוזרה של אורח, ואז הם מראים את בורותם במקצועו של פארקר כמדריך יוגה, מתוך אמונה שזה כרוך במוט חשפניות. במקום לשמוח על החדשות שהמחותנים האחרים מגיעים, הם מבקרים אותם על היעדרותם בחיי של פארקר.

בבנק, אוון צריך לשחרר עובד שעשה לו מתיחות על ידי נעילה בכספת. בכך הוא מראה ומדבר על עד כמה מערכת האבטחה של הבנק שלהם מתקדמת. הם מציינים כי אבטחת הכספת של הבנק המתחרה שלהם נחשבת לטוב ביותר במדינה. אוון גם מציין שלכל הכספות יש בריח מילוט חירום.

בארוחת ערב עם הוריו, הם מדברים על הופעתם בקרוב של הוריו של פארקר. בינתיים, אוון מדבר עם מתקן האחסון שבו הם שוכרים כשהוא מקווה לגשת לתמונות של פארקר למונטאז' תמונות לחתונה. השיחה שלו מתריעה בטעות לבוס הפשע ריהן על חזרתם.

בלילה שלאחר מכן, הוריו של פארקר הכניסו את עצמם לביתם של הזוג שיתחתן בקרוב, פארקר בשיעור יוגה ומפחיד את אוון. הם מתעקשים שאוון קורא להם בילי ולילי. למחרת, אוון יוצא מהעבודה כדי לבלות את היום עם החותנים. הם בוחרים את סדר היום, אז הם יוצאים לצניחה חופשית, עושים קעקועים ושותים.

תוך 12 שעות, זוג פושעים ידוע לשמצה, המכונים "שודדי הרפאים" מחזיק את הבנק של אוון, עם מנהל ההנגאובר בבניין. אוון מבחין באינדיקטורים ספציפיים כמו הקולון של הזכר, ונותן לו פלאשבקים לבר בלילה הקודם. הוא גם נזכר בפרטי אבטחה שסיפר ללילי, מה שגרם לו להאמין שהשודדים עשויים להיות החותנים העתידיים שלו.

הסוכן המיוחד של ה-FBI, רוג'ר אולדהם, שואל את אוון כמנהל הבנק כשמאחוריו בילי ולילי. לא מסוגלים לומר דבר, פארקר מתעקשת שיעזבו ברגע שאוון פורץ בבכי. אולדהם הקדיש את רוב הקריירה שלו לרדוף אחרי שודדי הרפאים והוא משוכנע שהם עומדים מאחורי השוד.

מנסה לגייס את עזרת הוריו ביציאה לבילי ולילי, אוון מספר להם את החשדות שלו. הם אכן שואלים שאלות ישירות ולא הולמות בארוחת הערב, אבל בילי ולילי מכוונים מחדש את השיחה במומחיות. פארקר שואלת מאוחר יותר את אוון מדוע הוא מתנהג בצורה מוזרה, ובעוד הוא מספר לה על התיאוריה שלו, היא מאמינה שזה מטורף.

אוון עוקב אחרי חמינו ושומע אותה מאיימת להרוג את פארקר אם לא ישיגו לה עוד 5,000,000 דולר לפני החתונה. אולדהם עוצר את אוון בכביש המהיר, מוצא ראיות נטועות בתא המטען, ושופך אותן על חמינו. אולדהם שם עליו חוט, בתקווה לגרום לבילי ולילי להתוודות. במקום זאת, ריהאן מופיעה עם עושיה ולוקחת את פארקר כבת ערובה כביטוח. אוון נגעל, ומתחיל לשלב כוחות עם בילי ולילי.

תחילה הם בוחרים לשדוד את הבנק "Victory Union". עם זאת, הם מפסידים את רוב המזומנים באמצעות קומדיה של טעויות. אז הם מתמקדים בשמור בתור פיבי קינג, מנהלת אטלס רזרב הגדולה בהרבה. אוון נכנס, שואל את המנהלת שלו פיבי קינג איך הוא יכול לצייד טוב יותר את הבנק שלו. היהירות של פיבי מתחילה, אז היא מראה לו את כל אמצעי ההגנה איתו. בדיוק כשהכספת נפתחת, בילי ולילי יוצרים הסחה בחזית בזמן שאוון מסתגר בעצמו ואז משתמש בתפס המילוט החירום כדי לברוח עם הכסף.

עם ירידת הכופר, ריהאן מופתע לטובה מכך שאוון הביא את הכסף, אבל יהרוג אותם בכל זאת. אוון מטיל אותם בנס כשבילי ולילי מסחים את דעתם של השוטרים כדי שאוון יוכל להתגנב בחזרה לכספת עם הכסף.

בעוד בילי ולילי מסגירים את עצמם ועוזרים לאולדהם עם האקסית שלו, הוא נותן להם ללכת לזמן קצר לקבלת החתונה של אוון ופרקר.

בסצנה שאחרי הכתוביות, אוון זורק מהדק לתוך חתיכת עוגה כדי שבילי ולילי יוכלו להשתמש בהם כדי להשתחרר מהאזיקים.

צוות השחקנים והדמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ביולי 2021 לוהק פירס ברוסנן לסרט, לצד אדם דווין, לבמאי טיילר שפינדל.[2] באוקטובר 2021, אלן בארקין, נינה דוברב, מייקל רוקר, פוורנה ג'אגנתן, ג'ולי הגרטי, ריצ'רד קינד, ליל רל האורי ובלייק אנדרסון מילאו את שאר צוות השחקנים.[3] צילומי הסרט התרחשו באטלנטה, ג'ורג'יה מאוקטובר עד דצמבר 2021.[4]

הפצה[עריכת קוד מקור | עריכה]

"חותנים בהפרעה" עלה לצפייה בשירות הסטרימינג "נטפליקס" ב-7 ביולי 2023.[5]

ביקורות[עריכת קוד מקור | עריכה]

באתר הביקורות "Rotten Tomatoes", הסרט זכה לציון של 21% על בסיס 73 ביקורות, עם דירוג ממוצע של 4/10. קונצנזוס האתר כתב: ”עם צוות שחקנים כל כך מוכשר, 'חותנים בהפרעה' לא יכול שלא לספק כמה צחוקים - אבל הם מעטים מדי ומרוחקים מכדי לפצות על ההגדרה הנגזרת והראויה לסיטקום של הסרט”.[6] באתר הביקורות המשוקללות "Metacritic", הסרט זכה לציון של 36/100 על בסיס 21 ביקורות, דבר המצביע על ביקורות "לא חיוביות בדרך כלל".[7]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Lutz, John (October 29, 2021). "'The Out-Laws': Nina Dobrev, Michael Rooker, and More Join the Netflix Action-Comedy". Collider. from the original on November 4, 2021. Retrieved March 7, 2022.
  2. ^ Kroll, Justin (July 12, 2021). "Pierce Brosnan Joins Adam Devine in Netflix's Action-Comedy 'The Out-Laws'; Tyler Spindel To Direct". Deadline. from the original on October 31, 2021. Retrieved March 7, 2022.
  3. ^ Grobar, Matt (October 28, 2021). "'The Out-Laws': Ellen Barkin, Nina Dobrev, Michael Rooker, Lil Rel Howery & More Round Out Cast Of Netflix Action Comedy". Deadline. from the original on October 28, 2021. Retrieved March 7, 2022.
  4. ^ Saha, Sukanya (June 6, 2023). "The Out-Laws OTT Release Date: Here's When And Where You Can Watch Nina Dobrev's Crime Comedy". Jagran Prakashan. from the original on June 6, 2023. Retrieved July 2, 2023.
  5. ^ Hauari, Gabe (June 20, 2023). "The Out-Laws release date, trailer, cast: What to know about Adam Devine's Netflix movie". USA Today. from the original on June 24, 2023. Retrieved July 2, 2023.
  6. ^ "The Out-Laws". Rotten Tomatoes. Fandango Media. Retrieved August 24, 2023.
  7. ^ "The Out-Laws". Metacritic. Fandom, Inc. Retrieved July 8, 2023.