טיוטה:דיגימון: המפלצות הדיגיטליות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דיגימון: המפלצות הדיגיטליות היא סדרת אנימה יפנית משנת 1999, שהופקה על ידי טוי אנימציה ביפן שודרה בטלוויזיה של פוג'י מה -7 במרץ 1999 ועד 26 במרץ 2000 בישראל, שודרה בפ וקס קידס ובהמשך ב- ZOOM.

עלילה ודמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראו גם: רשימת דמויות הרפתקאות דיגימון ב־1 באוגוסט 1999, שבעה ילדים מועברים לעולם הדיגיטלי על ידי Digivices שהופיעו בפניהם במחנה הקיץ, שם הם מתיידדים עם כמה דיגימון (מפלצות דיגיטליות). הדיוויזיות של הילדים [א] מאפשרות לבן / בת זוגן דיגימון / Digivolve [b] לצורות חזקות יותר ולהילחם באויבים. כשהילדים חוקרים למצוא דרך חזרה הביתה, הם לומדים שהם "DigiDestined", ילדים שנבחרו להציל את העולם הדיגיטלי.

לאחר שניצח את דיימון, DigiDestined יוצר קשר עם Gennai, המורה להם לנסוע ליבשת השרת כדי לאחזר חפצים הנקראים Crests, המאפשרים לשותפי Digimon שלהם לעבור דרך הרמה הנוכחית שלהם. לאחר שניצחו את אתמון, DigiDestined מיוסרים על ידי מיוטיזם, שמנסה למנוע מהם להשתמש בכוחם של קרסטים. מיוטיזם מחפש את ה- DigiDestined השמיני בעולם האנושי, שלימים הם לומדים להיות קארי, אחותו של טאי. כאשר Myotismon חושף את צורתו האמיתית, Agumon ו- Gabumon משיגים צורות מגה באמצעות Warp Digivolution [c] כדי להביס אותו.

כאשר הגבולות בין העולמות האנושיים והדיגיטליים מתחילים להצטלב, DigiDestined חוזר לעולם הדיגיטלי כדי להתמודד עם המאסטרים האפלים, שכל אחד מהם השתלט על חלק מהעולם הדיגיטלי. באמצע הקרבות שלהם הם לומדים שנבחרו להציל את העולמות האנושיים והדיגיטליים מלהיתקל בדיגימון בעולם האנושי לפני ארבע שנים. עם זאת, מתח מוביל לכישורים בתוך הקבוצה וגורם להם להיפרד באופן זמני. לאחר הרהור, ה- DigiDestined התאחד מחדש להביס את פיידמון, המאסטר האפל האחרון, והתעמת עם אפוקלימון, שמנסה להשמיד את שני העולמות. אפוקלימון הורס את קרסטיהם, אך ה- DigiDestined מבינים כי כוחם של קרסטיהם היה בתוכם לאורך כל הדרך ומשתמש בהם כדי להביס אותו. עם שיקום העולם הדיגיטלי, טאי וחבריו משאירים את שותפיהם בדיגימון מאחור וחוזרים לחייהם הרגילים.