לדלג לתוכן

טיוטה:מכללת סקייקוד

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


שגיאות פרמטריות בתבנית:חברה מסחרית

שימוש בפרמטרים מיושנים [ אנשי מפתח ]

מכללת סקייקוד
נתונים כלליים
תקופת הפעילות 2018, ישראלישראל ישראל – הווה
חברת אם סטארטאפ מנטור
מיקום המטה רמת גן
מוצרים עיקריים הדרכות מקצועיות לתחומי היי טק
אנשי מפתח מייסד ומנכ"ל בפועל: לירי אור
 
www.skycode.co.il

מכללת סקייקוד - הינה חברת הדרכה ישראלית להשמה מקצועית בתחומי המחשוב, אבטחת המידע והסייבר, ומעניקה מתן ייעוץ והכוונה בתחומי הסטארטאפ והיזמות העסקית. כמו כן מציעה מגוון רחב של חוגי מחשבים לילדים ונוער, ויישומי המחשב עבור הגיל השלישי. כיום הינה המכללה היחידה בארץ המלמדת בשיטת "Best performance".

משרדי החברה ממוקמים ברמת גן, והיא בעלת שלוחות הדרכה בכל רחבי הארץ ובפזורה.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

המכללה נוסדה בשנת 2018, כחברה המספקת שירותי הדרכה מקצועית לעולם ההייטק, עבור מרכזים קיהלתיים ומתנסים לצעירים בכל רחבי הארץ. החברה הוקמה על ידי לירי אור, המשמש כיום כמנכ"ל החברה. כיום המכללה מעבירה הכשרות למגוון חברות ומרכזים קהילתים, באופן פרונטלי וגם מכוון מאז פרוץ נגיף הקורונה.

פעילות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מכללת סקייקוד מציעה מגוון רחב של קורסי הכשרה והעשרה מקצועיים, אונליין ופרונטליים, המותאמים לצרכים של כל ארגון באופן פרטני, בתחומי פיתוח תוכנה, אבטחת מידע, ענן, פיתוח אפליקציות בסביבת Android ו Iphone בדיקות תוכנה, ניהול מדיה חברתית, מערכת הפעלה לינוקס- בסיס, קידום ושיווק אתרים אורגני SEO ובניית אתרים FullStack. וכמו כן מלווה על ידי הסטארטאפ מנטור ומייסד חברת אטלסנס ביומד, טל אור, המשמש כיועץ חיצוני, ומעביר סדנאות יזמות ומנטורינג מטעם המכללה.

בשנת 2020 נוספה למכללה חטיבת חוגי מחשבים ללימוד העשרה, המותאמים לילדים ונוער ולמבוגרים בגיל השלישי.

שיטת "Best Performance"[עריכת קוד מקור | עריכה]

שיטת לימוד ייחודית המשלבת הרצאה תיאטרלית בשילוב אפקטים חזותיים הפזורים במרחב כיתת הלימוד ועל ידי המרצה, יחד עם העברת תוכן הלימוד לתוצאה של לימוד בכיתה מעצימת חושים המעניקה חוויה כיף והנאה. השיטה פותחה על ידי לירי אור, ומיושמת בקורסים הנלמדים. השיטה נועדה לפתור את בעיית הקשב והריכוז הנפוצה כיום, באמצעות שילוב מתמיד של התלמידים עם התכנים הנלמדים, בלימודים אקטיביים בכיתה, בשימוש באמצעים ויזואליים וחומריים, העובדים על חמשת החושים, המעניקה את ריכוז מקסימלי.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]