טיוטה:סטניסלב איליוצ'נקו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו.
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו. שיחה
תבנית {{אישיות כדורגל}} ריקה מתוכן. יש להזין פרמטרים בערך או בוויקינתונים.

סטניסלב איליוצ'נקורוסית: Станислав Ильюченко; נולד ב-13 באוגוסט 1990, קלמיקיה, רוסיה הסובייטית, ברית המועצות) הוא כדורגלן רוסי שמשחק כחלוץ בקבוצת פוהנג סטילרס מליגת הכדורגל של קוריאה הדרומית.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

נולד בישאלטה בקלמיקיה, רוסיה. בשנת 1995, המשפחה עברה לגרמניה ומאז התגורר בה והתחנך באקדמיות הכדורגל של וסטפאליה, בייחוד במועדון וסטפאליה סואסט ובוסטפאליה רינרן. הוא התחיל את הקריירה המקצוענית במועדון אוסנבריק מהבונדסליגה השנייה.

הוא חתם בעונת 2015/16 במועדון דיסבורג.[1] ב- במאי 2018 הוא חתם מחדש עם דיסבורג לשנתיים נוספות.[2] עם זאת, ב-18 ביוני 2019, הוא חתם בפוהנג סטילרסמהליגה הדרום-קוריאנית.[3]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ "Ivo holt Iljutcenko: "Das war ein hartes Stück Arbeit!"" (בגרמנית). msv-duisburg.de. 31 במאי 2015. {{cite web}}: (עזרה)
  2. ^ "Zebras verlängern Verträge mit Iljutcenko und Blomeyer". msv-duisburg.de. 9 במאי 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  3. ^ "MSV-Stürmer Iljutcenko geht ins Ausland". reviersport.de. 18 ביוני 2019. {{cite web}}: (עזרה)


קטגוריה:גרמנים שנולדו ב-1990 קטגוריה:רוסים שנולדו ב-1990 קטגוריה:כדורגלנים גרמנים קטגוריה:כדורגלנים רוסים קטגוריה:חלוצי כדורגל גרמנים קטגוריה:חלוצי כדורגל רוסים קטגוריה:כדורגלני אוסנבריק קטגוריה:כדורגלני דיסבורג קטגוריה:כדורגלני פוהאנג סטילרס