טרוור איינהורן

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
טרוור איינהורן
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 3 בנובמבר 1988 (בן 35)
לוס אנג'לס, ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-1994 עריכת הנתון בוויקינתונים
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

טרוור אליאס איינהורןאנגלית: Trevor Elias Einhorn; נולד ב-3 בנובמבר 1988) הוא שחקן אמריקאי יהודי, הידוע בעיקר תודות לגילום דמותו של פרדריק "פרדי" גיילורד קריין בקומדיית המצבים "פרייז'ר".

קורות חיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

איינהורן נולד בלוס אנג'לס שבקליפורניה בשנת 1988. הוא למד בבית הספר היסודי אל רודאו, ולאחר מכן בתיכון בוורלי הילס, הממוקם בעיר בוורלי הילס שבמחוז לוס אנג'לס. עם סיום לימודיו התיכוניים, התקבל איינהורן לאקדמיית פרסמן למשחק שבלוס אנג'לס.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

תפקיד המשחק הראשון של איינהורן היה בסרט הקולנועי של בארי לוינסון משנת 1994 "חשיפה" בתפקיד מאט בנדרס, בנו של טום, אותו גילם מייקל דאגלס. עיקר פרסומו של איינהורן הגיע ב-1996 כשזה נובע מגילום דמותו של פרדריק "פרדי" גיילורד קריין בקומדיית המצבים האמריקאית "פרייזר", וכן ובתור מטופל צעיר וחולה מין בקומדיית המצבים שני בחורים ובחורה (באנגלית: Two Guys and a Girl). כמו כן, איינהורן השתתף גם בסרט BASEketball משנת 1998, וכן בסדרת הטלוויזיה בנים ובנות. איינהורן גם הגיח להופעת אורח בסדרה המשרד, ומד מן, בתור הקופירייטר ג'ון מטיס.

בשנת 2016 החל לשחק באחד התפקידים הראשיים בסדרת הפנטזיה "הקוסמים" בדמותו של ג'וש הוברמן. בשנת 2017 שיחק בדרמה הרומנטית הטלוויזיונית "ריקוד מושחת" לצד השחקניות אביגייל ברסלין ושרה היילנד. בשנה זו גם התארח בסדרת הטלוויזיה "הטייקון האחרון" של אמזון.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • טרוור איינהורן, במסד הנתונים הקולנועיים IMDb (באנגלית)


]