די ג'יי מושיק

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
(הופנה מהדף מושיק בן זוהר)
די ג'יי מושיק
לידה 22 באפריל 1992 (בן 31)
תל אביב, ישראל
תקופת הפעילות מ-2005
עיסוק תקליטן, מפיק מוזיקלי
סוגה היפ-הופ, טראפ, אלקטרופופ
שיתופי פעולה בולטים קפה שחור חזק
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מושיק בן זוהר (נולד ב-22 באפריל 1992), ידוע בשם הבמה די ג'יי מושיק (Dj Moshik), הוא די ג'יי ומפיק מוזיקלי ישראלי. מבין התקליטנים הישראלים הבולטים ביותר.[1][2][3]

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

נולד וגדל בתל אביב. החל לתקלט בגיל 13.[4] בשנת 2014 הצטרף ללהקת ההיפ הופ הישראלית "קפה שחור חזק" כדי ג'יי הרשמי של הלהקה. בהמשך אותה השנה, יצא יחד עם הלהקה לסיבוב הופעות בארצות הברית ואף ביקרו בבית השגריר האמריקאי בישראל באירוע לכבוד יום העצמאות של ארצות הברית. בהמשך אותה השנה, יצא לסיבוב הופעות עצמאי במרכז אמריקה ובאירופה.

בשנת 2015 הקים יחד עם שקל ואפל את קולקטיב התקליטנים "פיוצ'ר גאנג". הקולקטיב הופיע במגוון מסיבות ופסטיבלים ואף היווה כמופע החימום של הראפר ויז קאליפה בלייב פארק שבראשון לציון. בדצמבר 2016 דורג על ידי המגזין העולמי "Culture Trip" כאחד מחמשת התקליטנים התל אביבים הטובים ביותר.[3] בשנת 2017 הקים יחד עם המפיק המוזיקלי אורן עמנואל והזמרת-יוצרת טליה לונדונר את ההרכב "Let's Mars". ההרכב משלב בשיריו את סגנונות האלקטרופופ לבין EDM ומוזיקת היפ הופ. בן זוהר שימש כדי ג'יי עבור הופעות שונות של אמנים רבים, בהם רביד פלוטניק, איתי לוקץ', פלד, אורטגה ואקסום.

בן זוהר נשוי, לזוג בת אחת והם מתגוררים בתל אביב.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך זה הוא קצרמר בנושא מוזיקאים ישראלים. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.