כל היומנים הציבוריים

זוהי תצוגה משולבת של כל סוגי היומנים הזמינים בוויקיפדיה.

ניתן לצמצם את התצוגה באמצעות בחירת סוג היומן, שם המשתמש ו/או הדפים המושפעים.

יומנים
  • 13:47, 16 ביולי 2021 Denismoreno92 שיחה תרומות העביר את הדף שיחה:דיוטי סייקל לשם שיחה:מחזור פעולה (לדעתי זה פסול לתת שם לערך באנציקלופדיה שהוא כתיבה של המילה בשפה אחרת באותיות עבריות. זה שבשפה העממית קוראים לזה רק באנגלית זה לא אומר שצריך לכתוב את זה בצורה הזאת- אם כבר היה אפשר לכתוב את זה פשוט באנגלית אבל זה יוצר מצב שנותנים לערך בעברית שם בשפה אחרת אז זה גגם שגוי. שורה תחתונה- נכון, אף אחד לא קורא לזה מחזור פעולה אבל פה זה לא מילון עממי, זו האנציקלופדיה הגדולה בעולם וצריך לשים כאן שמות עבריים. זה עניין של "לנסות לכפות את העברית" אלא התנגדות ל"נסיון לכפות את האנגלית באותיות עבריות".)
  • 13:47, 16 ביולי 2021 Denismoreno92 שיחה תרומות העביר את הדף דיוטי סייקל לשם מחזור פעולה (לדעתי זה פסול לתת שם לערך באנציקלופדיה שהוא כתיבה של המילה בשפה אחרת באותיות עבריות. זה שבשפה העממית קוראים לזה רק באנגלית זה לא אומר שצריך לכתוב את זה בצורה הזאת- אם כבר היה אפשר לכתוב את זה פשוט באנגלית אבל זה יוצר מצב שנותנים לערך בעברית שם בשפה אחרת אז זה גגם שגוי. שורה תחתונה- נכון, אף אחד לא קורא לזה מחזור פעולה אבל פה זה לא מילון עממי, זו האנציקלופדיה הגדולה בעולם וצריך לשים כאן שמות עבריים. זה עניין של "לנסות לכפות את העברית" אלא התנגדות ל"נסיון לכפות את האנגלית באותיות עבריות".)
  • 13:45, 16 ביולי 2021 Denismoreno92 שיחה תרומות העביר את הדף שיחה:דיוטי סייקל לשם שיחת ויקיפדיה:מחזור פעולה (לדעתי זה פסול לתת שם לערך באנציקלופדיה שהוא כתיבה של המילה בשפה אחרת באותיות עבריות. זה שבשפה העממית קוראים לזה רק באנגלית זה לא אומר שצריך לכתוב את זה בצורה הזאת- אם כבר היה אפשר לכתוב את זה פשוט באנגלית אבל זה יוצר מצב שנותנים לערך בעברית שם בשפה אחרת אז זה גגם שגוי. שורה תחתונה- נכון, אף אחד לא קורא לזה מחזור פעולה אבל פה זה לא מילון עממי, זו האנציקלופדיה הגדולה בעולם וצריך לשים כאן שמות עבריים. זה עניין של "לנסות לכפות את העברית" אלא התנגדות ל"נסיון לכפות את האנגלית באותיות עבריות".)
  • 13:45, 16 ביולי 2021 Denismoreno92 שיחה תרומות העביר את הדף דיוטי סייקל לשם ויקיפדיה:מחזור פעולה (לדעתי זה פסול לתת שם לערך באנציקלופדיה שהוא כתיבה של המילה בשפה אחרת באותיות עבריות. זה שבשפה העממית קוראים לזה רק באנגלית זה לא אומר שצריך לכתוב את זה בצורה הזאת- אם כבר היה אפשר לכתוב את זה פשוט באנגלית אבל זה יוצר מצב שנותנים לערך בעברית שם בשפה אחרת אז זה גגם שגוי. שורה תחתונה- נכון, אף אחד לא קורא לזה מחזור פעולה אבל פה זה לא מילון עממי, זו האנציקלופדיה הגדולה בעולם וצריך לשים כאן שמות עבריים. זה עניין של "לנסות לכפות את העברית" אלא התנגדות ל"נסיון לכפות את האנגלית באותיות עבריות".)
  • 04:48, 2 במרץ 2021 Denismoreno92 שיחה תרומות יצר את הדף טיוטה:ורד פיקר (יצירת דף עם התוכן "'''ורד פיקר''' (נולדה ב-9 בנובמבר 1971) היא זמרת, מוזיקאית, פסנתרנית ומפיקה מוזיקלית. ==...")
  • 04:12, 2 במרץ 2021 חשבון המשתמש Denismoreno92 שיחה תרומות נוצר