מילודרמה (סדרת טלוויזיה)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מילודרמה
סוגה קומדיה עריכת הנתון בוויקינתונים
יוצרים איליה קוליקוב עריכת הנתון בוויקינתונים
כותבים איליה קוליקוב עריכת הנתון בוויקינתונים
בימוי איליה קוליקוב עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים
ארץ מקור רוסיה עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות רוסית עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 2 עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר פרקים 17 עריכת הנתון בוויקינתונים
הפקה
צלמים איליה קוליקוב עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק 25 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שידור
רשת שידור יום שישי! עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת שידור מקורית 25 בפברואר 2019 – 2019 עריכת הנתון בוויקינתונים
קישורים חיצוניים
mylodrama.tv
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מילודרמהרוסית: Мылодрама) היא סדרת דרמה המשכית רוסית ששודרה ברשת שישי!. העונה הראשונה, הכוללת 9 פרקים, שודרה החל מ-25 עד 28 בפברואר 2019. העונה השנייה, הכוללת 8 פרקים, שודרה החל מ-19 עד 22 בנובמבר 2019.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

כדי להשיג שליטה מלאה בערוץ הטלוויזיה "TSV", חלק מבעלי המניות מחליטים להכניס למשרת המנהל הכללי את ולדיסלב חסר הניסיון ולהפקיד בידיו צילומי סדרת הדגל. בזכות במאי לא כשיר, הסדרה תתברר כ"אסונית ביותר בתולדות הטלוויזיה", מניות הערוץ יקרסו והקושרים יוכלו לקנות אותן ללא תשלום.

בהתחלה הכל הולך לפי התוכנית של בעלי המניות: מי שלא מבין כלום בהפקת מוצר טלוויזיה, הבוס החדש שוכר את אותו במאי בינוני, צלם, תסריטאי ושחקנים, אבל הסדרה, שנתפסת כפנטזיה מלודרמטית, מתקבלת היטב אצל המבקרים והצופים והקומדיה זוכה להצלחה חסרת תקדים. בינתיים מגיעה העונה השנייה של הסדרה והצוות שוב מתכנס. ולדיסלב מהמם את כולם עם החדשות: הם צריכים להפיק לא רק את העונה השנייה, אלא גם תוכנית אירוח מעולה, סטנדאפ, תוכנית על-טבעית וגם מהדורת חדשות עצמאית.

ביקורת[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2019 הסדרה התמודדה בטקס פרסי TEFI של האקדמיה הרוסית לטלוויזיה בקטגוריית "קומדיה סדרת המצבים הטלוויזיונית הטובה ביותר", בעוד איליה קוליקוב היה מועמד לפרס "במאי סרט/סדרה טלוויזיה". סרגיי בורונוב, שגילם את ולדיסלב[1][2][3] זכה הפרס "השחקן הטוב ביותר של סרט/סדרה טלוויזיה".

על פי מנוע החיפוש של גוגל, בשנת 2019 מילודרמה נכנסה לרשימת אחת מחמש סדרות הטלוויזיה הרוסיות המובילות לפי סטטיסטיקת החיפוש משתמשי אינטרנט רוסים.[4]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ "Победители ТЭФИ 2019". Tefitv.ru. נבדק ב-2021-11-27.
  2. ^ "Анастасия Ивлеева, «Сегодня вечером», «Мылодрама» и «Толя Робот» вышли в финал ТЭФИ 2019". www.intermedia.ru. 2019-09-25. נבדק ב-2021-11-27.
  3. ^ "Канал «Пятница!» получил 12 статуэток ТЭФИ. Лучшей ведущей ток-шоу стала Анастасия Ивлеева". Meduza. נבדק ב-2021-11-27.
  4. ^ "Google назвал самые популярные российские фильмы и сериалы 2019 года". Афиша. נבדק ב-2021-11-27.