מיקלה ז'ירו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מיקלה ז'ירו
Michela Giraud
לידה 28 ביולי 1987 (בת 36)
רומא, איטליה עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה מועדפת קומדיה עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה איטליה עריכת הנתון בוויקינתונים
מקום לימודים ספיינצה – אוניברסיטת רומא עריכת הנתון בוויקינתונים
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מיקלה ז'ירואיטלקית: Michela Giraud נולדה ב-28 ביולי 1987) היא שחקנית, קומיקאית וסטנדאפיסטית איטלקייה.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ז'ירו נולדה ברומא למשפחה קתולית. היא למדה בבית הספר התיכון הממלכתי טרנציו מאמיאני וב-2006 החלה ללמוד היסטוריה של האמנות בלה ספיאנצה וב-2010 סיימה תואר ראשון. ב-2011 החלה ללמוד משחק. ב-2013 סיימה תואר שני בהיסטוריה של אמנות מודרנית. ב-2014 החלה ללמוד באקדמיה הלאומית סילביו ד'אמיקו. ב-2015 הצטרפה לצוות התכנית הקומית האיטלקית "קולורדו". באותה שנה החלה להופיע גם בקומדי סנטרל. ב-2016 היא שיחקה בסרט "I babysitter". באותה שנה הצטרפה גם לצוות התכנית "סורצי ורדי" - הן ככותבת והן כמבצעת. היא שימשה בשני התפקידים גם בתוכנית "Quelli che... il Calcio".

ב-2018 היא השתתפה בתוכניות La TV delle ragazze ו-Il posto giusto בערוץ האיטלקי השלישי, בתוכנית Challenge 4 בערוץ הרביעי ובתוכנית Sbandati בערוץ השני. במקביל היא גם עבדה כשדרנית בתחנת רדיו 2 והגישה שם את התוכניות Radio si serva signora, Selfie ו-Radio due weekend. כמו כן החלה להופיע בתיאטרונים ברחבי איטליה כסטנדאפיסטית וכחלק מהמופע Michela Giraud e altri animali.

ביוני 2020 החלה לנהל את התכנית CCN - Comedy Central News. באפריל 2021 השתתפה בתוכנית LOL - Chi ride è fuori בפריים וידאו. ביוני של אותה שנה שיחקה בסרט Maschile singolare. בספטמבר השתתפה בתוכנית Le Iene. בקיץ 2021 היא השיקה את מופע הסנטדאפ שלה "האמת, שום דבר מלבד האמת, אני נשבעת!" (La verità, nient'altro che la verità, lo giuro!). באותה שנה הוציאה את הסינגל הראשון והיחיד שלה עד כה Mignottone pazzo (טון מטורף). ב-2022 הוקלט המופע שלה ברומא והתפרסם בנטפליקס תחת השם "זאת האמת, בחיי!".

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא מיקלה ז'ירו בוויקישיתוף