משחק האולסטאר של ה-MLB

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
טקס הפתיחה לפני משחק האול סטאר 2016, בסן דייגו, קליפורניה.

משחק האולסטאר של ליגת הבייסבול, הידוע גם בשם "Midsummer Classic" ("קלסיקת אמצע הקיץ"), הוא משחק בייסבול שמתקיים כחלק מליגת ה-MLB שבו מתחרים השחקנים הטובים ביותר מהליגה האמריקאית (AL) והליגה הלאומית (NL). שחקני שדה פותחים נבחרים על ידי אוהדים, מגישים נבחרים על ידי מנהלים, ושחקני מחליפים נבחרים על ידי שחקנים ומנג'רים.

המשחק משוחק בדרך כלל ביום שלישי השני או השלישי ביולי, ונועד לסמן את נקודת המחצית הסמלית של עונת ה-MLB (אם כי לא נקודת המחצית המתמטית, שברוב העונות, חלה בשבוע הקלנדרי הקודם). כמה אירועים וחגיגות נוספים הקשורים למשחק מתקיימים מדי שנה סמוך ובמהלך הפסקה זו בעונה הרגילה, וביניהם נמנים, ההום ראן דרבי (תחרות הום ראנים), משחק סופטבול בין ידוענים ומשחק בין נציגי דור העתיד של ענף הבייסבול.

לא נערכו משחקי אולסטאר רשמיים של MLB בשנים 1945 ו-2020, ולא התקיימה בחירה רשמית של שחקנים, עקב מלחמת העולם השנייה ומגפת הקורונה, בהתאמה. שני משחקי אולסטאר נערכו בכל עונה מ-1959 עד 1962. משחק האולסטאר האחרון נערך ב-11 ביולי 2023, באצטדיון טי מובייל פארק בסיאטל, ביתם של סיאטל מארינרס.

בסוף משחק האול סטאר, מוענק פרס השחקן המצטיין של משחק האולסטאר, לשחקן שביצועיו בלטו במיוחד במהלך המשחק. במשחק האול סאטר האחרון זכה בפרס אליאס דיאז, מהקולרדו רוקיס של הליגה הלאומית.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]