משתמשת:Lee655321/Like The Tide (album)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Lee655321.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Lee655321.

..

Like The Tide
קובץ:LikeTheTideAlbumCover.jpg
אלבום אולפן מאת Sun Tailor
יצא לאור 2012
סוגה פולק, אקוסטי
אורך 47:19
חברת תקליטים הוצאה עצמאית, הפצה בישראל עם היי פידליטי
הפקה ארנון נאור, אודי נאור

Like the Tide הוא אלבומו הראשון של ארנון נאור, המוכר בשם הבמה שלו סאן טיילור (Sun Tailor).

עבודתו של נאור על האלבום החלה בשנת 2007, בעת שהותו באנגליה לשם לימודי מוזיקה. לאחר תקופה ממושכת של כתיבת חומרים, התפתחות מקצועית וחיפוש אחר קולו הייחודי, חזר נאור לישראל, והחל להקליט את עבודותיו בשנת 2008. מרבית שירי האלבום הוקלטו בדירתו (גיטרה ושירה), ולאחר מכן נלקחו לאולפן הקלטות, לצורך הוספת כלי נגינה נוספים, בהם כינור, ויולה וצ'לו. בשנת 2010 עבר האלבום מסטרינג תחת ידיו של ריי סטף (Ray Staff), שעבד בעברו עם שמות כמו לד זפלין, ניק קייב וסקוט מת'יואס, ולבסוף שוחרר באופן רשמי בפברואר, 2012.

האלבום הוצא באופן עצמאי, ומופץ בישראל באמצעות חברת היי פידליטי.

שם האלבום[עריכת קוד מקור | עריכה]

את ההשראה לשם האלבום קיבל נאור רק בדיעבד, לאחר שהבין שנושא הזמן מקבל משקל רב וביטוי רחב בתוך שיריו. "האלבום הזה הוא על זמן. על האופן בו הוא חולף, ומשנה את כל הנקרא בדרכו, ובכך מייצר מסע מתחילתו ועד סופו", מספר נאור. את שם האלבום הוא שאב מאחד משיריו, שאמנם לא זכה להכנס לתקליט הסופי, אך מסמל עבורו את התפתחותו המוזיקאלית ואת הדרך שעבר עד להשלמת האלבום.

עטיפת האלבום[עריכת קוד מקור | עריכה]

עטיפת האלבום מבוססת על תמונתה של הבלרינה אנה פובלובה, אשר צולמה בשנת 1925 על ידי הצלם ניקולס יארובוף. בעת ביקורו בארכיון בצרפת, נחשף נאור לתמונה המפורסמת, ומאותו הרגע ידע שכך תראה עטיפת אלבומו. בהמשך לקונספט הנבחר, גם יתר התמונות באלבום שואבות את השראתן מתחום הבלט.

להאזנה נוספת[עריכת קוד מקור | עריכה]

Like The Tide באתר בנדקמפ

Sun Tailor במייספייס