לדלג לתוכן

משתמש:אברהם.ר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אברהם.ר ובשמו המלא אברהם ראובנוב, נולד ב-18.ליוני.1969 ב' תמוז התשכ"ט בעיר טשקנט בירת אוזבקיסטאן, אשר בדרום רוסיה. את שנותיו הריאשונות, עובר ראובנוב בעיר הולדתו טשקנט .בשנת 1973 התשל"ג, עולה הוא ומישפחתו המורחבת לארץ ישראל ומשתקעת בעיר ירושלים .כעבור שנתיים, מחליט אביו לעבור להתגורר בתל-אביב. המישפחה פותחת עסק בתחום הטקסטיל, אשר מתפתח ומיתרחב עם השנים המהווה את מקור ההכנסה העיקרי של המישפחה, במשך למעלה מ-30 שנה. אברהם ראובנוב, החל את לימודיו, בבית הספר הממלאכתי דתי "בר-יוחאי" בשנת-1975 תשל"ה ולומד בו שש שנים, עד לשנת 1981 תשמ"א. בין מוריו נמנו, הגברת חיה חייק, מר עימנואל קפרא והגברת שפרה קרול. בסוףשנתהלימודים 1981 נסגר בית הספר, מטעמים בירוקרטים ושיקולים אסטרטגיים שונים.

כל התלמידים מועברים אל בית הספר "שורשים". אברהם, מסיים , את שנות חטיבת הביינים 1982-1983 בהצלחה רבה, בבית ספר זה.בשנים בהם למד אברהם בחטיבת הביינים, הוא מתגלה כנער נעים הליכות, סובלני וחרוץ, בעל קול  מיוחד, אשר היה מרתק את המאזינים בזמן שהיה קורא בתורה. עם הזמן, הפך לבן חסותו של רב בית הספר הרב עטרי הי"ו.

הרב עטרי דאג כי אברהם יגיעה למסגרת לימודים ראוייה. בסופו של דבר התקבל אברהם ראובנוב בספטמבר 1983 לבית הספר עירוני ב-ג "ציטלין" בצפונה של העיר תל אביב. אברהם מסיים בשנת 1987 את בית הספר התיכון במגמה הראלית ביולוגיה -מקצוע ראשי וכימיה -מקצוע מישני בהצלחה רבה.