משתמש:דיוגנסאא

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שלום, שמי דיוגנס קנדל-ברל, ואני גר בפתח תקווה, ישראל. אני נשוי, יש לי 6 ילדים (שלוש בנות ושלושה בנים) ו-21 נכדים (עשרה נכדים ואחת עשרה נכדות, כן ירבו). אני יהודי (אורתודוקסי), זכר, בשנות ה60 המאוחרות לחיי.

עקב שאלות חוזרות ונשנות, דיוגנס הסתובב עם נר (קנדל) כדי לחפש את האמת, וגר בחבית (ברל). כמובן הסיבה שהשתמשתי בשם דיוגנסאא היא כי דיוגנס היה כבר תפוס.

ילדיי הולכים בדרכי בעניינים מסויימים, ולא בדרכי בעניינים אחרים. אז מה חדש?

בחיי המקצועיים אני (עדיין!) איש תוכנה. עברתי הרבה תחנות בחיים המקצועיים האלה, אבל בסופו של דבר גיליתי שכל משרות הניהול אינן מתאימות לי, וחזרתי להיות מפתח תוכנה, ואני מאושר כדג במים. התחלתי כאיש תוכנה לפני 40 וכמה שנים, כשעוד לא היה הייטק ולאנשי תוכנה קראו פשוט מתכנתים, ולקח לי כ-30 שנה להחליט שאני יכול לקרוא לעצמי "מהנדס תוכנה", למרות שהנדסה ממני והלאה. עבדתי בתוכנה (מחוללי יישומים שהיו אז נושא חם) כ-3 שנים ואז עברתי להייטק. מאז אני על שיא הגל, פשוט עניין של מזל. הייתי מתכנת, ראש צוות, מנהל פיתוח של פרויקט, אלגוריתמיקאי, מהנדס ראשי של חברה, וכאמור חזרתי להיות מפתח תוכנה, מה שקוראים במקומות מסויימים "individual contributor".

בחיי החברתיים אני בעיקר עוסק ביהדות אורתודוקסית. אני לומד הרבה שיעורים וגם מלמד כמה. אני נהנה משני העיסוקים האלה.

עוד דבר שעשיתי בעבר היה תרגום קורסים של קורסרה. לאחרונה הסירה החברה את האפשרות, אבל אני הספקתי לתרגם למעלה מ-2.5 מיליון מלים, בדרך כלל בתרגום של קורסים שלמים, וכך רכשתי עוד קצת השכלה.

יש לי סוכרת כבר ארבעים שנה או יותר. היא בשליטה. אני מצוייד במשאבת אינסולין ובסנסור למדידה רציפה של רמת הסוכר בדם, ואני משתדל בדרך כלל לשמור על עצמי.

בסך הכל, נראה לי שאני נהנה מאשתי, מהילדים, מהנכדים, מהחתנים והכלות, מהעבודה ומשעות הפנאי. האם גם אתם רוצים להנות מסביבתכם? שאלו אותי כיצד!