משתמש:הכל על פוקימון/לונאלה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
לונאלה
סוג על חושי\ רוח רפאים

לונאלה (יפנית: ナ ア ア ー ラ Lunala) הוא פוקימון מסוג כפול על חושי / רוח רפאים. הוא אחד מהפוקימונים האגדיים בדור השביעי. הוא מתפתח מכוסמום כאשר הוא מפולס בפוקימון מון החל מרמה 53. הוא אחד ההתפתחויות האחרנות של כוסמוג, והשני הוא סולגלאו. ללונטלה יש צורה מיוחדת הנקראת "ירח מלא" כאשר הוא משתמש Beam Moongeist. יחד עם סולגלאו, הוא הוצג בתחילה, ללא שם או נתונים כלשהם, בחודש מאי 2016, אבל מידע על זה נחשף באופן רשמי ב -2 ביוני 2016. לונאלה הוא חבר בצמד הקוסמי עם סולגלאו. לונאלה הוא קמע המשחק של פוקימון מון, המופיע על האריזה.

ביולוגיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לונאלה הוא פוקימון גדול הדומה לעטלף שלד, חסר רגליים. יש לו חוטם קצר, עיניים ורודות כהות עם מרכזים לבנים, וכן אזור כחול עמוק על הראש העליון שלו מראה שינוי כוכבים ללא הרף. כובע נוקשה, מתרומם, מכסה את ראשו בצורת סהר, ולוויט גם סביב צווארו.

פלג הגוף העליון שלו דומה לחזה עם ספייק מעוקל במקצת על כל כתף ושלושה קוצים משתרעים מלמטה לעבר זנבו. כנפיו המאסיביות מזכירות כנפיים של שלד עם השלד שנחשף, אלא שלכנפי לונאלה יש בסך הכל שבעה "עצמות אצבע": ארבע רצות בכל כנף, אחת רצה לאורך הקצה עד קצה החיצוני, ושתיים מצביעות כלפי מעלה.

עור כנפיו של לונלה הוא כחול עמוק וססגוני, ומקור אור כחול בהיר נראה זוהר מאחורי צלעותיו. הסהר הצהוב הגדול, החיוור, מחבר את קצהו החיצוני של כל כנף לשני הטיפים הפנימיים הבאים, ושני הקווים הפנימיים הנותרים מעוטרים בכוכבים צהובים, בעלי ארבע צלעות. בתחתית זנבו של לונאלה מצויר גם סהר צהוב.

כאשר לונאלה נכנס לשלב הירח המלא שלו, העין השלישית שלו - סמל אדום בהיר של עין מופיע על המצח שלו והכוכבים הופכים לפסים של אור. עור כנפיו זוהר בצבע תכלת בהיר.

לונאלה מכונה "החיה שמכנה את הירח", לונאלה כבר מזמן כיבד את שליח הירח. הפוקימון הזה כל הזמן סופג אור להמיר לאנרגיה. כאשר כנפיו מתפשטות לקלוט אור ונוצצים, הוא דומה לשמי הלילה היפים.

לונאלה יכול ליצור Ultra Wormholes לנסוע אל וממנו.

לונאלה יכול ליצור עם עמיתו סולגלאו כוסמוג.

לונאלה ידוע כפוקימון היחידי המסוגל ללמוד את התנועה Moongeist Beam.