משתמש:הכל על פוקימון/סולגלאו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
סולגלאו
סוג על חושי\ ברזל

סולגלאו (יפנית: ル ガ レ オ オ Solgaleo) הוא פוקימון מסוג כפול, על חושי / ברזל. הוא אחד מהפוקימונים האגדיים בדור השביעי. הוא מתפתחת מקוסמום כשהוא מתמקם בפוקימון סון המתחילה ברמה 53. היא אחת ההתפתחויות האחרונות של כוסמוג, והשני הוא לונאלה. סולגלאו בעל צורה מיוחדת הנקראת "שמש הקרינה" שלב כאשר הוא משתמש Sunsteel Strike. יחד עם לונאלה, הוא הוצג לראשונה, ללא שם או נתונים כלשהם, בחודש מאי 2016, אבל מידע על זה נחשף באופן רשמי ב -2 ביוני 2016. סולגאלאו הוא חבר בצמד הקוסמי עם לואנלה. סולגלאו הוא קמע המשחק של פוקימון סאן, המופיע על האריזה.

ביולוגיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

סולגלאו הוא פוקימון גדול, לבן הדומה לאריה. יש לו חרטום קהה עם אף כחול-אפור ועיניים כחולות בהירות. החלק העליון של פניו הוא אזור כחול עמוק המציג כוכב משתנה כל הזמן. ארבעה קוצים צהובים מכוונים את ראשו של סולגאלו ככתר ושני זוגות של קוצים מעטרים משני צדי לסתו התחתונה.בסך הכל, הרעמה יוצרת את הרושם של שמש מסוגננת. סביב כל רגל יש להקה כתומה כהה, ויש נקודה שחורה על כל רגל. יש לו שלוש אצבעות רגליים על כל רגל עם טפרים צהובים ארוכים. בקצה הזנב שלו כתם שחור גדול עם שפה צהובה דקה.

כאשר סולגליאו נכנס לשלב שמש הקרינה שלו, העין השלישית שלו מופיעה על מצחו - סמל כחול בהיר הדומה למצפן עלה.

הפרווה על גופו זוהרת בצבע צהוב חיוור וכל שאר חלקי גופו, למעט אפו הצהוב בהיר.

סולגלאו מכונה "החיה שאוכלת את השמש", סולגלאו זוכה זה מכבר לשליחת השמש. הגוף שלו מסוגל להחזיק כמות עצומה של אנרגיה וזוהר כאשר פעיל.סולגלאו יכול ליצור Ultra Wormholes לנסוע אל וממנו.

סולגלאו יכול ליצור יחד עם עמיתו לונאלה כוסמוג.

סולגלאו הוא הפוקימון היחידי המסוגל ללמוד את המעבר Sunsteel Strike.

דור 7 פוקימון זה לא היה זמין לפני הדור השביעי.
סאן האור העז שהוא מקרין מעל פני גופו יכול להפוך את הלילה החשוך ביותר לבהיר כמו בצהריים.
מון זה הפוקימון שאמור להיות האבולוציה הזכרית של כוסמוג. בהפעלת העין השלישית הוא יוצא לעולם אחר.