משתמש:טליששש/רעומה זק"ש

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

רעומה זק"ש

רעומה זק"ש,(1959) אומנית ומעצבת אופנה ישראלית בעלת מותג אופנה הנושא את שמה.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

רעומה זקש נולדה בגבעת עדה, בת לעמי וסבים סלובטיצקי ונכדה של חיים סלובטיצקי ממקימי המושבה. את לימודי התיכון עשתה בבית ספר חקלאי פרדס חנה. בילדותה רעומה הקימה עסק לציור על צלחות פורצלן אשר פרנס אותה עד תום לימודיה בסמינר הקיבוצים. למדה סבמינר הקיבוצים הוראה ספרות ומקרא. רעומה עסקה בהוראה ובחינוך כ - 5 שנים בביה"ס גורדון בגבעתיים ובשנת 1986 החלה את עבודתה האומנותית בציורים והדפסים על בד משי שמהם בהמשך יצרה בגדים מיוחדים. בשנת 1998 הקימה רעומה מותג אופנת נשים הנושא את שמה ומאז היא יוצרת קולקציות אופנה, בשפה מיוחדת משלה אשר הפכה לשפת עיצוב ישראלית. הבגדים עשירים בשילובי בדים מסוגים שונים, בערוב של הדפסים רקמות ועבודות יד שונות. כיום בבעלותה רשת של 12 חנויות בוטיק בשם "רעומה" בקניונים מרכזיים ברחבי הארץ.

ייצוא[עריכת קוד מקור | עריכה]

בין השנים 2000- 2012 רעומה עשתה ייצוא לכ- 600 חנויות בוטיק בארה"ב כולל רשת [נורדסטרום https://en.wikipedia.org/wiki/Nordstrom]

סגנון עיצובי[עריכת קוד מקור | עריכה]

רעומה יוצרת בשפת אופנה ייחודית משלה המאופיינת בחיבורי בדים לא שיגרתים, רעומה מציירת ומדפיסה את הבדים שלה מתוך אוסף החיים שלה, ספרי אומנות וטבע תכשיטים פרטיים, הבדים מספרים סיפורי יופי, תום ומתובלים בהמון שמחת חיים. סגנון העיצוב של רעומה הינו אישי, ייחודי ואלגנטי, המיועד להחמיא לגוף הנשי. קולקציית הקז'ואל בסגנון ספורט-אלגנטי, משלבת קלאסיות וטרנדים עכשוויים, נותנת מענה מושלם לאישה המודרנית הרוצה להרגיש אופנתית ומוחמאת לאורך כל שעות היום. הגזרות שלה מדויקות על הגוף ומצד שני מאפשרות להרגיש משוחררת ויפה. רעומה שמה דגש על נוחות ומשתמשת בבדים טבעיים ונושמים. הקולקציה לערב ולאירועים כמו שמלות ערב, מאופיינת בבדים רכים ומלטפים, בשילובים של משי פראי, קטיפות, תחרות, רקמות מיוחדות, חרוזים קריסטלים והדפסים אומנותיים. הבגדים המיוחדים מאופיינים בנוחות ובאיכות , הסגנון השפה האומנותית של הבגדים על זמנית , מה שמאפשר ללקוחות ללבוש אותן שנים ארוכות כיצירה על זמנית. רעומה מקפידה מאז ומתמיד להשתמש רק בבדים עשירים, רקמות, הדפסים וטקסטורות ייחודיות הנעשות על ידי רעומה. הנוחות בקולקציה היא ערך עליון בעיצובים ובהתאם למטרת העל של רעומה - להמשיך ולספק לקהל הלקוחות הנשי שלה פריטי אופנה המיישרים קו עם עולם האופנה העשיר מעבר לים אך עם שימת דגש לגוף האשה.

ייצוג עבודות[עריכת קוד מקור | עריכה]

בתחילת דרכה, רעומה עיצבה ויצרה עניבות וצעיפים מצויירים ממשי לגופים ציבוריים גדולים כגון בנק הפועלים, בנק לאומי ומרכזי בריאות.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאתר האינטרנט הרשמי של רעומה

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

1. רעומה חורת אל נוף ילדותה אפי אלפסי , 18 בדצמבר 2018 EFIFO 2016

2. בית הג'ינס והזהב של המעצבת רעומה זק"ש גילי קנלבאום, XNET 9 בספטמבר 2016