משתמש:ירון מרגולין

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שלום לבאי דף המשתמש שלי. אני בהחלט בתחילת דרכי כאן. נושאי עיניין שלי:

1 ריקוד: חינוך לאמנות הריקוד. יסודות הריקוד, האסתטיקה של הריקוד (תורת הריקוד או החוכמה של הריקוד), תולדות המחול, כוראוגרפיה ואימון הרקד. במסגרת מרחב עניין המחול שימשתי כמבקר מחול בעיתון ירושלים, דבר השבוע, רדיו ירושלים, אתר המחול של ישראל IsraelDance ושנתון המחול בישראל גם במחול עכשיו ו"סטודיו" פרסמתי מספר מאמרים והשתתפתי בשני ספרים שיצאו לאור בניהם "המחול הבלתי תלוי, מהות, עיצוב וביצוע".

2. עולם הפטיסרי ובתי הקפה. במיוחד נושא הקינוחים וה- gateaux entremets. אחד מתחביבי - קשורים בהסגרות במטבח. עבורי פחות משלושה ימי עבודה על עגה זה לא gateaux entremets.

3. מוזיקה קלסית ובמיוחד אופרה, מוזיקה קאמרית ומוזיקה קלסית ערבית. במסגרת מרחב עניין זה לימדתי במכללה למורי מוזיקה לוינסקי. כתבתי על המוזיקה הערבית בישראל בעיתון ירושלים, כתבות שבדרך כלל זכו לתפוצה ארצית (שער, פרסום ארצי, בכל המקומונים של ידיעות תקשורת). זמרים צעירים רבים נחשפו באמצעות כתבות אלו וחלקם היו לכוכבי על בישראל.

4. ציור - מילדותי נושא זה והריקוד לוחמים בתוכי על מקום ראשון כעיניין. אני לא מצייר, אם כי למדתי את יסודות הציור הגבוהה מבית מדרשו של ישראל זוהר, אצל ירון הרשפר. אני כותב על ציור, על ציירים. פרסמתי מספר ערכים בויקיפדיה על צירים ובכוונתי להרחיב פעילות זו כמנהל רב שיח בתחום מחשבת הציור (אסתטיקה) בבית ספר לציור בניו-יורק. (כשאשפר את ידיעותי בהעלאת תמונות לויקי). אעלה צילומים שלי מעבודות של ציירים גדולים ולא מוכרים למשל: אֶסְטָאש לה סואר, ברתולומאיוס שפרנגר, או סימון וואה. על שניהם לא מצאתי חומרים ברשת האינטרנט בעברית כשחיברתי את הערך ובידי צילומים מעבודותיהם. במרחב הציור אני פועל ומשלב את מקומי כמוביל שינוי וקרירה ומספר ציירים שהחלתי לעבוד אתם בירושלים כובשים היום פסגות מרשימות בעולם האמנות.--ירון מרגולין - שיחה 01:14, 27 במרץ 2015 (IST)