משתמש:לוג-און תוכנה/טיוטה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לוג-און תוכנה (Log-On Software)[1], הינה חברת תוכנה ישראלית פרטית, בבעלות משותפת של יוסי שגב וגיל מיגדן, שנוסדה בשנת 1983. לוג-און פועלת בשוק ההיי-טק המקומי והבינלאומי מזה כ-40 שנים, תוך שהיא מהווה צמת מפגש בין עובדים טכנולוגיים, ארגוני היי-טק בינלאומיים ומוצרי תוכנה. החברה מעסיקה למעלה מ-800 יועצים ומומחים טכנולוגיים המוצבים באתרי הלקוחות, הפועלים במגוון של פלטפורמות, טכנולוגיות וסביבות עבודה שהן בחזית הטכנולוגיה.

עוד החברה מציעה קשת רחבה של פתרונות ומוצרי תוכנה משלימים למוצרי חברות ויצרני תוכנה שונים בפרישה בינלאומית רחבה בתחומי מערכות ליבה, DATA, שיפורי ביצועים, למידת מכונה, CYBER SECURITY, דיגיטל, אוטומציה, ועוד.

על לקוחותיה של חברת לוג-און נמנים חמשת הבנקים הגדולים בישראל, חברות הביטוח, חברות האשראי, חברות השקעות, קרנות, משרדי ממשלה וביטחון, ארגוני בריאות, מוסדות אקדמאיים, וכן מגוון חברות היי-טק ומרכזי פיתוח בינלאומיים מהמובילים שפועלים בשוק.

לוג-און מקיימת ומלווה הכשרות מקצועיות לטכנולוגיות ולתפקידי מפתח מבוקשים בשוק ההיי-טק במתכונת של Bootcamps ובשיתופי פעולה עם מכללות, חברות היי-טק מקומיות ומרכזי פיתוח בינלאומיים.

החברה מציעה שירותים המנוהלים ממרכז הפיתוח של החברה, מבצעת ומנהלת פרויקטי תוכנה מקצה לקצה, החל בשלבי האפיון והתווית הארכיטקטורה ועד להטמעתם הסופית בבתי הלקוחות.

חברת לוג-און תוכנה דורגה במקום ה-74 בדירוג "150 המעסיקים הטובים ביותר בישראל לשנת 2023"[2] של Statista בשיתוף גלובס ובמקום ה-11 בקטגוריית "מחשוב ותוכנה".

לוגי – "המגייס שפשוט קולט אותך!"[עריכת קוד מקור | עריכה]

לוגי[3] הוא שירות צ'טבוט מבוסס טכנולוגיית בינה מלאכותית (AI), שפותח בשנת 2020 על ידי חברת לוג-און, הפועל בפלטפורמות וואטסאפ, SMS ודוא"ל. הדמות של לוגי מדמה מגייס דיגיטלי המשמש ככלי עזר נוסף למחפשי עבודה דרך חברת לוג-און, במטרה למצוא משרה טכנולוגית מתאימה מתוך מאגר המשרות הקיים בחברה.

עמותת "אחד לאחד"[עריכת קוד מקור | עריכה]

עמותת "אחד לאחד"[4] הינה עמותה ישראלית, שהוקמה בשנת 1998 שלא למטרות רווח, על ידי קבוצת חברים, חלקם אנשי היי-טק, בחסות חברת לוג-און תוכנה.

העמותה מסייעת לאוכלוסיות נזקקות בישראל בתחומים שונים, כגון חינוך, מתן עזרה רפואית, והנגשת צרכים בסיסיים. לעמותה סניפים ברחבי הארץ שפועלים ביחד עם גורמי רווחה בעשרות רשויות מקומיות במטרה לספק סיוע בתחומים בהם פתרונות רווחה אחרים אינם זמינים לטובת הנזקק. העיקרון המנחה את העמותה הוא מדיניות "ללא תקורה". כל תרומה מגיעה לנזקק לצורך רכישת שירות או מוצר, ומועברת ישירות למטרה לשמה נתרם. העמותה מקפידה לשמור על צנעת הפרט של הנזקק וכבודו, וכן על אלמוניותו של התורם.

לקריאה נוספת[עריכת קוד מקור | עריכה]

בלוג לוג-און, כתבה: לוג-און מדורגת במקום ה-11 מבין חברות המחשוב והתוכנה מהמעסיקים הטובים בישראל!

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]