משתמש:מי-נהר/ארגז חול4

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


שיחת קטגוריה:יהודים הקבורים בהר הזיתים

יוני שלום רב .

אינני מבין מדוע מחקת את ה-קטגוריה יהודים הקבורים בהר הזיתים.

להלן סיכום מביעי הדעה בנושא זה ובנושאים הקרובים אך שונים ממנו -

ב-שיחת קטגוריה:יהודים הקבורים בהר הזיתים

משתמש:eman תהה בקול - נמנע 1. תמיהה גדולה , לא כל כך ואפילו אם כן זה בסדר גמור 2. סותר עצמו ובכל מקרה לא עשו במקום זאת בערך

תקציר סיכום מפורט[עריכת קוד מקור | עריכה]

להלן סיכום מביעי הדעה בנושא זה ובנושאים הקרובים אך שונים ממנו -

ב-שיחת קטגוריה:יהודים הקבורים בהר הזיתים

משתמש:eman - נמנע משתמש:שילוני - בעד הקטגוריה משתמש:Wierzba - בעד הקטגוריה משתמש:דוד שי - בעד הקטגוריה משתמש:‏DGtal- בעד הקטגוריה (הוא הסביר מדוע אין מקום לשנות את שמה מיהודים לאישים כלומר להשאירה כמו שהיא) משתמש:האיש והאגדה - נגד הקטגוריה וכאן יש להעיר שמשתמש:האיש והאגדה גילה חוסר ידיעה והבנה שגויה לגבי אפשרות הקבורה שמה בימינו שכמעט ולא ניתן לקבל אישור לקבורה שמה למעט יוצאים מן הכלל שירשו בעלות או זכאות מיוחדת. נראה משתמש:האיש והאגדה הוא זה שדחף למחיקת הקטגוריה ע"פ העקרון שהוא קבל שאין שקיומה של הקטגוריה שום הגיון וזאת למרות שנתנו בשיחה הסברים לכך וישנן קטגוריות דומות ולא קשה למצוא שלל סיבות לקיומה של קטוגירה ספציפית זאת יותר מרבות הדומות לה. כלומר לא ברור מדוע התחשבו בכלל בדעתו וכן ראו תרומותיו האחרונות של משתמש זה וד"ל. משתמש:Ranbar - בעד הקטגוריה (הביע תמיכה בקטגוריות מסוג זה אף מפורטות יותר)

סה"כ 1 נמנע, 1 למחוק , 4 להשאיר (והוסף אותי משתמש:מי-נהר שטרם הביע דעה שמה כחמישי)

בהמשך עברו לדיון ב [קטגוריה:אישים הקבורים בהר המנוחות] (יש לציין שגם מי שסובר שאין מקום לקטגוריה אישים הקבורים בהר המנוחות זה עדיין לא אומר שהוא טוען שאין חשיבות לקטגוריה לגבי הקבורים בהר הזיתים. ובכל מקרה גם אחרי מחיקת קטגורית הר המנוחות עדיין קיימות הקטגוריות [קטגוריה:אישים לפי קבורתם] ו-הקטגוריה [אישים לפי קבורתם:בישראל] ותתי הקטגוריה שבה. כך שברור שאי אפשר לעשות דין מהקטגוריה של הר המנוחות שגם אני בעד מחיקתה לגבי הר הזיתים שרובינו דווקא כן בעד השארתה.

ובכל זאת מה עלה מהדיון על הר המנוחות ? משתמש:ברי"א בעד מחיקת קטגוריית הר המנוחות וכל קטגוריה של בית קברות עירוני, אבל בעד קטגוריות של בית קברות "אליטיסטים" משתמש:אביעדוס נמנע משתמש:DGtal נוטה להיות בעד הקטגרויה להר המנוחות ק"ו שהוא בעד לגבי הר הזיתים משתמש:יהודה מלאכי בעד הקטגוריה משתמש:yanshoof בעד הקטגוריה משתמש:מיקיMIK נגד הקטגוריה משתמש:איתי פרץ נגד הקטגוריה של הר המנוחות משתמש:דניאל צבי בעד הקטגוריה של הר הזיתים משתמש:גלגמש נגד הקטגוריה וקטגוריות דומות רבות לשיטתו המצויינת שם משתמש:האיש והאגדה - נגד הקטגוריה

ההמשך הדיון ב- שיחת קטגוריה:אישים לפי קבורתם בהמשך הדיון ופעולותיו של בקטגוריות דומות עלה שמשתמש:האיש והאגדה עמד מול שאלות והתנגדויות נוספות מבלי שהשיב עליהן.

לסיכום מהדיונים הקצרים שהיו בשלושת שיחות הקטגוריות הנ"ל יצא שמתוך כל 15 ויקיפדים שהביעו דעתם עולה שלגבי קטגוריה עבור יהודים הקבורים בבית הקברות בהר הזיתים , 2 נמנעו , 5 רצו למחוק , 8 רצו להשאיר - כל השמונה הביעו נימוקים ואני משתמש:מי-נהר יכול להביא נימוקים רבים נוספים וכמובן להצטרף כ- 9 לדעתם בעד הקטגוריה:יהודים הקבורים בהר הזיתים.

ייתכן וטעית לחשוב שכשם שאולי היה מקום למחוק את הקטגוריה של הקבורים בהר המנוחות כך התכוונו לגבי הקטגוריה של הקבורים בהר הזיתים אך זאת טעות הרוב התנגדו לכך ובצדק.

לפיכך הריני מבקש ממך יוני היקר לשחזר את הקטגוריה:יהודים הקבורים בהר הזיתים לאלתר. מי-נהר - שיחה 10:14, 7 בפברואר 2010 (IST)






[[משתמש:]]