משתמש:סטלה20/בילבורד 200 (2023)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של סטלה20.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של סטלה20.
One Thing at a Time מאת זמר הקאנטרי האמריקאי מורגן וולן הוא האלבום הנמכר ביותר של השנה.

One Thing at a Time, אלבום האולפן השלישי של זמר הקאנטרי האמריקאי מורגן וולן, הוא האלבום ששהה הכי הרבה זמן בראש המצעד, במשך 16 שבועות לא רצופים. SOS, אלבום האולפן השני של הזמרת והיוצרת האמריקאית SZA, הוא האלבום ששהה הכי הרבה זמן בראש המצעד על ידי אמנית, במשך שמונה שבועות בשנת 2023.

1989 (הגרסה של טיילור), האלבום הרביעי שהוקלט מחדש על ידי הזמרת והיוצרת האמריקאית טיילור סוויפט, עבר את אלבומה הקודם Speak Now (הגרסה של טיילור) וזכה לשבוע הפתיחה הגדול ביותר של 2023, עם למעלה מ-1.65 מיליון יחידות שוות ערך לאלבומים, כולל 1.35 מיליון מכירת אלבומים.

Mañana Será Bonito, אלבום האולפן הרביעי של הזמרת הקולומביאנית Karol G, הפך לאלבום הספרדי הראשון אי פעם ששייך לאמנית שהגיעה למקום הראשון, ורק האלבום השלישי בשפה הספרדית שהגיע למקום הראשון בתולדות המצעד.

היסטוריית המצעד[עריכת קוד מקור | עריכה]

SOS מאת הזמרת והיוצרת האמריקאית SZA הוא האלבום הוא האלבום ששהה הכי הרבה זמן בראש בראש המצעד על ידי אמנית, שמונה שבועות בראש המצעד סך הכל ב-2023.
טיילור סוויפט עמדה בראש המצעד במשך שבעה שבועות עם שלושה שיאים שונים; אחד מהם, 1989 (הגרסה של טיילור), הפך לאלבום הנמכר ביותר של השנה .
Utopia מאת Travis Scott הפך לאלבום הראפ הראשון מאז Drake 's Scorpion (2018) שבילה את ארבעת השבועות הראשונים שלו בראש המצעד.
הערה
מציין את האלבום עם הביצועים הטובים ביותר של 2023

סטטיסטיקות[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראה גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קטגוריה:מצעדי מוזיקה מ-2023