משתמש:עדי אידה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שמי המלא הוא עדי ברגר רם נולדתי בירושלים בשנת 1960, לאבי הצייר צבי ברגר ולאמי יפה ברגר, שהייתה גננת ועובדת סוציאלית מן החלוצות בתחומה. נישאתי ליהודה רם בשנת 1983, ואני אם לשלושה. בעלת תואר ראשון בחינוך ובלשון עברית מטעם אוניברסיטת בן-גוריון; תואר שני בחינוך מיוחד מטעם אוניברסיטת חיפה; הוסמכתי כמורה ללשון עברית באוניברסיטת בן-גוריון וכפסיכותרפיסטית במכללת עמק יזרעאל, מטפלת באמצעות הבעה ויצירה, הסמכה במכללת תל-חי. שנים רבות וטובות אני עובדת כמורה לעברית באגף לחינוך מבוגרים של משרד החינוך. בצד עבודתי זו צברתי שנות ניסיון בעבודה טיפולית עם ילדים ומבוגרים בעלי צרכים מיוחדים, בהדרכת הורים ובהנחיית קבוצות. עם כניסתי אל המחצית השנייה של חיי, אני מקדישה מזמני לשימור יצירות אבי הצייר צבי ברגר ולהנחלתן לדור הצעיר.

בשנה הבאה נציין שלושה עשורים ללכתו של האמן מאיתנו, שהלך לעולמו בגיל -51, בטרם עת. בשנה שעברה נפל המדף בו שמרתי רבות מיצירותיו. היצירות כמו אמרו לי: "אנחנו רוצות לראות עולם ולהיראות!" החלום שלי: שכל הרואה יצירתו של אבי יזהה ויכיר את יוצרה. אם יש לכם רעיון או עצה או דרך לעזור, צרו קשר, אני לכם מחכה.... עדי אידה - שיחה 10:00, 31 באוקטובר 2015 (IST)

אני מבקשת להודות למשתמשת: שלומית קדם על עזרתה הרבה בכתיבת הערך צבי ברגר, ולתורמים הנוספים המסייעים בעיצובו. עדי אידה - שיחה