משתמש:פופיק מומיק/נמרוד בן-משה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

נימרוד אלדאה, (או בשמו הקודם- נימרוד בן משה) הוא תסריטאי, קומיקאי,גיימר,יוטיוברמנחה (מקצוע) לשעבר.[עריכת קוד מקור | עריכה]

==

אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית



נימרוד נולד ב5 בספטמבר בשנת 1976 בכפר סבא . שנת הפרסום שלו הייתה ב2005,כאשר התחיל למתוח אנשים בעונה השנייה של התוכנית -קומי קומי, והמשיך עד לעונה השלישית של אותה סדרה ב2007. באותה תקופה התחיל להנחות בתוכנית זומביט יחד עם עוד אנשים, שם הנחה והרצה בפינת "העתיד כבר כאן". לאחר מספר שנים(בשנת 2012, נימרוד קריין ושיחק בתוכנית הפרויקט הירוק שהפיק אחיו איל B, ושיחקו בה :מיכל גבריאלוב,עידו מוסרי,קובי מימון ועוד.שנה לאחר מכן נמרוד כתב את התוכנית סבבנט,בהנחייתם של אודי ואביעד. כמו כן הוא גם כתב בשנת 2014, את התוכנית חבורת הספסל האחורי, אשר מבוססת על קונספט מתיחות ב- מצלמה נסתרת,ששידורייה החוזרים רצים עד היום. בשנת 2013, נמרוד החל לכתוב שוב בניקלודיאון את התוכנית גן חיות, שמשודרת עד היום (2016). בשנת 2008, נימרוד פתח את ערוץ היוטיוב שלו- nimrod ben moshe, שבו הוא מדבר על נושאים שונים,מסביר אותם ומביע את דעתו לגביהם.הערוץ נסגר בשנת 2014 בגלל שנפתח עוד ערוץ עם אשתו, בשם טופ גיק. נימרוד מגדיר את עצמו כחנון.



top geek[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2012, נימרוד נישא לקארין, ובאותה שנה, הם פתחו את הערוץ טופ גיק- top geek. בערוץ הם מדברים על כל נושאי הגיקים:גאדג'טים,גיימינג,טכנולוגיה,מידע מהאינטרנט,אנבוקסינג,הערצה לגיבורי על,וביקורות שונות לגבי סרטי קאלט וסרטים חדשים. הערוץ קיבל מעל ל100,000 רשומים,והם נחשבים בזמנים אלו, לערוץ בעל מבפר הרשומים במקום השלישי הגבוה בישראל, לאחר- אשלי וקסמן בקשי במקום השני,וגיא פודוליץ' במקום הראשון. כיום יש לזוג שני ילדים,טומי ומייקי,והם מארגנים הקרנות פרטיות,ומפגשי מעריצים ברחבי הארץ.