לדלג לתוכן

משתמש:פיטקוס הגארד מלוריאן/שבעת חטאי המוות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שבעת חטאי המוות היא סדרת אנימה יפנית.

הסדרה מספרת על חבורה של שבעת חטאי המוות: קבוצת אבירים קדושים חזקים במיוחד שחטאו באחד משבעת חטאי המוות (זעם, עצלנות, גרגרנות, תאווה, גאווה, תאוות בצע וקנאה) אשר מגינים על בריטאניה מאיומים שונים.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

חברי שבעת חטאי המוות היו במקור מסדר של אבירים קדושים המשרתים את ממלכת ליונס. הם הוכרזו כבוגדים לאחר שהואשמו בהתנקשות בחייו של זראטראס, האביר הקדוש החזק ביותר. הם הגיעו לטירה ומצאו אותו מת, לא באשמתם, והשמועה התפשטה במהירות בקשר האבירים הקדושים של הממלכה. מליודאס הורה לשבעת חברי מסדר שבעת חטאי המוות להתפזר כדי להימנע מלכידה, וכולם נמלטו בנפרד למקומות שונים ברחבי ממלכת ליונס.

שבעת החטאים הקטלניים של לפני הבגידה נודעו בתור האבירים הקדושים החזקים ביותר של ליונס, וזכו להערצה רבה מכמה אבירים קדושים וטירונים, כולל גיל הקטן (כינויו של גילתאנדר על ידי מליודאס) ודייל. הקבוצה הייתה תחת פיקודו של האביר הקדוש הגדול זראטראס.

שבעת החטאים הקטלניים התאחדו מחדש עשר שנים מאוחר יותר בממלכה, לאחר שהתאספו מחדש שישה מחבריה במשך תקופה קצרה. הם סייעו לנסיכה השלישית של ליונס, אליזבת' ליונס, ועזרו לה לשחרר את הממלכה משלטונם של האבירים הקדושים ולעצור את תוכניתו של הנדריקסון לשחרר את שבט השדים החתום זמן רב.

הנדריקסון שיחרר את שבט השדים. לפני כן הוא נתן להרבה אבירים קדושים לשתות את דמם של השדים האדומים. באיזשהו שלב כל האבירים הקדושים שקיבלו את כוחותיהם משתיית דם של שד הפכו למפלצות מחרידות, דמויות שד.

עם תבוסתו של הנדריקסון ותכניתו המרושעת להחיות את שבט השדים שהתגלתה במלואה על ידי שאר הממלכה, זכו שבעת החטאים הקטלניים לשבחים כגיבורים על הצלת הממלכה. הם גם נוקו מפשעיהם הכוזבים, והתקבלו שוב בממלכת ליונס.

לאחר מכן נפרדו שני חברי הקבוצה מהשאר, בעוד שארבעת האחרים היו מעורבים בקרב נגד עשרת הדיברות. לאחר שהצטרפו שוב לכולם, כולל החבר הנעדר האחרון, הם החליטו לנקוט צד בכדי לעצור את עשרת הדיברות. למעט מרלין, כל החטאים משתתפים בפסטיבל הקרב הגדול, שמסתיים במליודאס שנהרג על ידי עשרת הדיברות.

אחרי חודש מליודאס מתחדש ויחד עם אסקנור ומרלין מונע מהמצוות להשתלט על ליונס. עם הצטרפותם מחדש של דיאן וקינג שהיו בידיהם, וגות'ר שנכלא זמנית, שונו שבעת החטאים הקטלניים באופן רשמי. עם זאת, לאחר שהביס את מלסקולה בקורנד והלחם בצ'נדלר, מליודאס הוחזר למצבו הרע הקודם כתוצאה מרגשותיו נלקחו על ידי מלך השדים בתחייתו. מליודאס, שהחליט להיות מלך השדים החדש שישבור את קללתו ושל אליזבת, מצהיר רשמית על פירוק שבעת החטאים הקטלניים.

האחרים, לעומת זאת, לא מוכנים לקבל זאת, ולכן הם מחליטים להמשיך להילחם נגד שבט השדים ולמנוע מליודאס להפוך למלך השדים.

למעט באן, שהולך לטיהור בתקווה לשחזר את רגשותיהם של מליודאס, שבעת החטאים הקטלניים יחד עם בני ברית ליונס עם סטיגמה וארבעת המלאכים הארוכים לתחייה כדי לנהל מלחמת קודש חדשה.