לדלג לתוכן

משתמש:ציביר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ציביר היא מדינה קומוניסטית מודרנית ומשגשגת. מקים המדינה ומנהיגה הנוכחי הוא מולר הדגול. נכון לזמן כתיבת שורות אלו, ציביר מונה 10 אזרחים.

הקמתה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ע"פ האגדה, ציביר הוקמה על חורבותיה של מדינה קומוניסטית ללא שם שהוקמה ע"י מולר הדגול ועוד אנונימי אחד. לאחר ויכוח אודות נושא לא ידוע, השניים נפרדו וכל אחד פנה לדרכו. אולם, מדינתו של האנונימי כשלה מאחר שאף בן אדם שפוי לא הסכים לקבל את מרותו. לעומת זאת, ציביר נהנתה מגל הגירה גדול שהביא אליה המון אנשי מקצוע, המומחים בתחומם.

תרבות[עריכת קוד מקור | עריכה]

המנון[עריכת קוד מקור | עריכה]

ההמנון של ציביר הוא "הבה נעשה אתנחתא" במנגינת "הבה נגילה"

ספורט[עריכת קוד מקור | עריכה]

הספורט הכי פופולרי בציביר הוא תלישת שערות זרוע. אנשי ציביר הם אלופי העולם מאז הקמתה מאחר ריבוי הסוון בארץ שמהווה האימון הכי טוב.

אתרים חשובים[עריכת קוד מקור | עריכה]

האתר הכי מפורסם הנמצא בציביר הוא הקרמלין. הקרמלין מרהיב ביופיו האצילי ומושך תיירים מכל העולם. כל התיירים שהגיעו עד כה נעלמו באופן מסתורי. מומחים טוענים שזה בעקבות מפלצת הקרמלין האגדית.

הקרמלין כפי שצויר ע"י אמן אנונימי במאה ה-17

כלכלה[עריכת קוד מקור | עריכה]

כלכלתה של ציביר מבוססת בעיקר על גידולי צובור. ציביר היא יצרנית הצובור הגדולה בעולם ומכאן בא שמה. בנוסף, הצובור מהווה מרכיב עיקרי בכל הארוחות של אנשי ציביר. ענף כלכלי חשוב נוסף הוא ייצור פרוות הסוון וכל שאר הדברים שניתן לייצר מעדרי סוונו. המטבע בציביר נקרא צ"ח- צבר חדש. לציביר כלכלת היי-טק פורחת. המחזור השנתי של סוונטק, חברה לניתוח סטטיסטי של צמיחת סוון רנדומלית וטכנולוגיות הכלאת סוון וקנביס, עומד על כ-1204 מצ"ח (מיליון צבר חדש).

שרים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שר החקלאות/צובור: מר סבאסטיאן אלונקה.
שר התרבות המדע והספורט: מר ליליפוט.
שר המסחר: מר עמוס.
שר הביטחון: מר ג'וזף.
שר החינוך: מר זון.
שר התחבורה: מר אמפה
שר התקשורת וממלא מקום השר לאיכות הסביבה: ד"ר כידון.
שר התיירות: מר 9
תפקידים נוספים: מר שייטן- שגריר.