משתמש:Avihaish

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

חסידות שמרל[עריכת קוד מקור | עריכה]

חסידות שמרל נוסדה קצת אחרי שהאתמול נהפך למחר והשלשום למחרותים. עזבו, היא פשוט נוסדה.

[[:קטגוריה:סיפור בהמשכים]] [[:קטגוריה:הומור]] [[:קטגוריה:מדע בדיוני]] כך מתוארת לראשונה בסיפור ההמשכים האינטרנטי ביינשים בחלל, שנכתב ע"י היוצר בעל הכינוי באתר ביכורים בשם חסידות_שמרל. פרקו הראשון של הסיפור ראה אור בי"ח תמוז ה´תשס"ה באתר בביכורים הנמצא בפורטל כיפה.

חסידות שמרל היא גורם מפתח בסיפור:

חסידות שמרל ידועה במסעותיה החללים בניסיונם האמיץ לבצע קירוב לבבות ברבים, או קירוב כל דבר שמתפקד כמו לב ברבים, אפילו אם לבם של הרבים מורכב ממכונת גילוח (במקרה הזה קוראים לזה קירוב מגלחות), סיפורי חסידות שמרל בכיכובו של הרבי משמרל נודעו בכל הגלקסיה - ידוע בעיקר הסיפור על החייזר מגלאקסון ב' (ויש גורסים ג') שהתווכח שנים על שנים עם הרבי עד שהרבי לקח אותו לחדר עם נטלה ומצות , החייזר נשבר ,הוא פשוט לא עמד בזה ופרץ בבכי וסיפר על ילדותו הקשה בגלאקסון ב' ו/או ג' וכל השאר ידוע...

חסידי הרבי משמרל הנאמנים מחלקים מדבקות בעלות יכולת שכפול עצמי. מדבקותיהם של חסידות שמרל ידועות ביכולת השכפול שלהם, אזורים שלמים משביל החלב מולאו במדבקות עם הכיתוב "מ מר מרש מרשמלו טעים" הרבי טען שמספיק שם מרומז וגימיק טוב כדי להתפרסם ולעשות המון המון כסף.

הרבי משמרל[עריכת קוד מקור | עריכה]

בראש החסידות עמוד האדמור הגאון הלא הוא הרבי משמרל (שליט"א) מושא הערצתם של כל חסידי שמרל באשר הם, אמרותיו החזקות של הרב (אשר מופיעות בסוף כל פרק ובעלת אופי פילוסופי משעשע) מפורסמות ברחבי הגלקסיה ובינהן:

"היקום הוא כמו אישתי- לך תבין את זה"
"אם כל העולם במה, התתחבאו מאחורי הקלעים"
"תמיד תוכלו לשנות את האווירה על ידי כוח הרצון ,חיוך גדול ואקדח טעון".


אך כולם יסכימו כי המפורסמת ביותר מבין אמרותיו של הרב היא כמובן:

"וואי, יש לי מיגרנה לא נורמלית"

אשר טומנת בחובה מסר אדיר, בגימטריא ערך המשפט הוא 1448, בדיוק כמו המשפט "תנסה להרוויח הרבה הרבה מאוד מזומנים"!

ישנם הטוענים כי משמעות השם שמרל הם ראשי תיבות מיוחדות אך כדי להבין מאין באו יש לסיים את כל הפרקים.
ביינשים בחלל (בגרסת האינטרנט) הינו סיפור על נער צעיר העונה לשם ברקאי, אשר משאלת ליבו היא לנסוע למסע חללי מחוץ לגבולות כדור הארץ, שכן ידועה השאלה ההלכתית לגבי יציאה מגבולות ארץ ישראל, אך לגבי יציאה מכדור הארץ כביכול יש הבדל. (יש לציין כי לא ידוע למחבר כל אישור או הוראה שכזו).


קישורים חיצוניים:[עריכת קוד מקור | עריכה]

הפרק הראשון בסדר ביינשים בחלל

סיפורי הרבי משמרל

כל יצירות חסידות_שמרל