משתמש:Charlapg

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אני אדריכל במקצועי ,בוגר מגמת אדריכלות ובניין עיר מהטכניון בשנת 1983. נשוי + 6 , תושב מעלה אדומים ומהנדס העיר שלה לעת הקמתה .במהלך פעילותי המקצועית ותכנון עשרות פרויקטים של מבנה ציבור , נחשפתי לפרמטר של 'רוח המקום ' או 'spirit of the place ', בהערכת איכותם של פרויקטים ציבוריים ומוסדות ציבור , הסימבוליקה האורבנית והסביבתית של מה שאני מתכנן.. בעקבות השכלתי התורנית כבוגר ישיבה גבוהה ' קריית ארבע- חברון' התחלתי גם לחפש מה יש במקורותינו ובהגות המודרנית לומר בעיניין, מכאן התגלגלתי לכתיבת מאמרים אקדמיים על איכותו של כל מקום ואתר ומה טמון בקרקע עליה אני מתכנן.

ופה ושם הוספת המתודיקה וה'מימד הנסתר והאורגאן ' לאור מדע זה בערכי הויקיפדיה הקיימים ומעט גם ביסוד ערכים חדשים כמו : 'בקעת הורקניה' ,בקעת חתרורים ,בקעת צרתן , 'אברהם פאוסט', 'המצודות הישראליות בנגב' ועוד.

ומכאן הדרך קצרה ללימודי התואר השני בלימודי ארץ ישראל וארכיאולוגיה באוניברסיטת בר אילן ולהצעת דוקטוראט בנושא 'קדושת -דעת המקום' במחלקה למחשבת ישראל .ויצירת הערכים גיאוסופיה ,ועוד.

מפעיל אתר ' ישראל המקדשית ' בנושא זה וכן פעיל מרכזי בשמירת מורשת משפחת חרלפ באתרי - ' נסיכות בני דוד חרלפ' וכן אתר מקצועי ' גדעון חרלפ-אדריכלים.'