משתמש:Editor1020/SLEEPARE

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

SLEEPARE - השוואת מחירים[עריכת קוד מקור | עריכה]

SLEEPARE הינו אתר אינטרנט בינלאומי להשוואות מחירים באינטרנט מוצרי שינה הגדול מסוגו בעולם' ונכול לחודש אפריל 2018 פורסמו בו 65,200 [1]עמודי סקירה והשוואה של מוצרים הקשורים לעולם השינה, מזרנים, כריות , מצעים וכו'. האתר הוקם על ידי חברת SleePare Florida, ומשרדיה בעיר מיאמי במדינת פלורידה, ארה"ב [2].

מבנה ויחודיות האתר -[עריכת קוד מקור | עריכה]

ייחודיות אתר האינטרנט SleePare.com הוא סקירת מאות אלפי ביקורות משתמשים באופן יומי וניתוח שלהם באמצעות אלגוריתם בינה מלאכותית יחודי שפותח על ידי החברה. כך מצליחה החברה לסקור מעל רבע מיליון ביקורות[3], באמצעות צוות של 75 עובדים בלבד [4] דוגמא לפענוח מלאכותי על ידי האלוגריתם ניתן למצוא כאן : PURPLE REVIEW.

ייחודיות האלגוריתם שהומצא על ידי החברה היא יכולתו לסרוק מאות אלפי ביקורות משתמשים מרחבי האינטרנט, לבצע להם תהליך אימות לסינון ביקורות מלאכותיות שנכתבו על ידי בוטים ולאחר מכן על בסיס זיהוי הסנטימנט האנושי לבצע ומיון אלקטרוני של הביקורות לקטגוריות וכן לדירוג של בעד ונגד, על ידי זיהוי הטון של כותבי הביקורת

ייחודיות נוספת של האתר מצויה באולם ההדמיה של החברה בעיר ניו יורק, ארה"ב , בו משתמשי האתר יכולים להגיע ולבדוק בעצמם את המזרנים, הכריות ושאר המוצרים שנסקרו באתר ללא תשלום. באולם התצוגה יכולים הלקוחות להתרשם ממוצרי חברות השינה הגדולות ביותר בארה"ב, ביניהן קאספר, פרפל ונקטר סליפ.


קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ GOOGLE SEARCH, מספר עמודים גוגל סארץ קונסול, ‏10.4.18
  2. ^ Franklin new york, PRESS RELEASE, ‏26.2.18
  3. ^ [www.sleepare.com מספר ביקורות דינמי סליפר], ‏10.4.18
  4. ^ CRUNCHBASE, CRUNCHBASE, ‏10.4.18

2018 04 קטגוריה:אתרי אינטרנט