משתמש:Ehudehud/לואיס רוסמן

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Ehudehud.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Ehudehud.

לואיס אנתוני רוסמן (נולד ב-18 בנובמבר 1988)[1] הוא טכנאי אלקטרוניקה המתמחה בעיקר בתיקון מוצרי אפל, הוא יוטיובר והוא הבעלים של "קבוצת רוסמן תיקונים" בניו יורק, יש לו חנות לתיקון מחשבים המתמחה בתיקון לוחות אם של מכשירי Macbook. הפופולריות שלו עלתה עם ערוץ ה-YouTube שלו המראה תיקונים שלו שהוא עושה על מחשבי Macbook של הלקוחות שלו וניתן ללמוד כיצד לעשות את התיקונים האלו מהסרטונים שלו, לעיתים קרובות הוא עושה שידורים חיים בערוץ שלו בהם מתקן לוחות אם ועל הדרך הוא גם מעלה את הטענות שלו, הדרכות לחיים, שיטות עבודה בעסק ועוד.

התחקיר של CBC[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב -8 באוקטובר 2018. חדשות CBC ניהלה חקירה על השיטות של אפל בנוגע לתיקון המכשירים שלהם. הם הלכו לחנות אפל עם Macbook תקול והסבירו כי המסך שחור והם לא יכולים לראות שום דבר על המסך. אפל ציינה ללקוח בסרטון כי התיקון יעלה לו כ-1,200 דולר, והסבירה כי מדבקות האינדיקציה הפכו אדומות, וזה קורה רק כאשר הן נמצאות במגע עם מים, כך שכל לוח האם צריך להיות מוחלף. [2] כאשר נלקח המחשב לחנות התיקון של רוסמן, הסביר רוסמן כי אין נזק נוזלי, וסביר להניח כי הלחות בחדר גרמה למדבקות להפוך אדומות. הוא גם הסביר כי סיכה שחיברה את התאורה האחורית של המחשב פשוט לא יושבת כראוי (התנתקה מהחיבור). לאחר שהחזיר לואיס את החיבור למקום, ה-Macbook נראה עובד שוב. רוסמן הסביר שחנות התיקון שלו לא תיקח תשלום עבור תיקון פשוט כמו זה (החזרת החיבור למקומו). [3]

תקיפה של המכס בארה"ב[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

אתר רשמי קטגוריה:ילידי 1988 קטגוריה:אמריקאים בתעשיית המחשבים

  1. ^ Louis Rossmann (2018-11-18), 30, נבדק ב-2018-11-19
  2. ^ "'Complete control': Apple accused of overpricing, restricting device repairs | CBC News". Cbc.ca. נבדק ב-2018-10-24.
  3. ^ October 22, 2018. "Apple Accused of Overcharging for Repairs in New Investigative Report". Idropnews.com. נבדק ב-2018-10-24.