משתמש:Fashionisrael.magazine/Fashion Israel Magazine

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

Fashion Israel Magazine

בשנת 2014 פתח אפי אליסי בלוג בשם Efifo שהצליח מאוד בקרב תעשיית האופנה בישראל והתקבל באהדה בקרב צלמי אופנה בארץ. שנה לאחר מכן עבר הבלוג שינוי תכנותי וחזותי ונולד אתר אתר חדש ומהפכני הנושא את אותו שם עם הדומיין: https://efifo.co.il/. בשנת 2019 הוחלט לשנות את שם האתר והוא שונה ל-Fashion Israel. לצורך כך נבנה אתר חדש ומשוכלל עם עיצוב חדשני בהתאם לתקופה. כתובת הדומיין שונה ל: https://www.fashion-israel.co.il/


אודות Fashion Israel Magazine[עריכת קוד מקור | עריכה]

Fashion Israel מגזין אופנה וביוטי מוביל בישראל. משמש במה לדור החדש של האופנה בישראל - מעצבי אופנה, צלמי אופנה סטודנטים לאופנה], בוגרי אקדמיות לאופנה ובתי ספר לצילום אופנה.

מגזין אופנה וביוטי של כולם![עריכת קוד מקור | עריכה]

מאיה אושרי כהן על אופנה בימי קורונה. בין סגר ליום של חולין. הגעגוע לאופנה לעצמה. אופנה במנהרת הזמן[עריכת קוד מקור | עריכה]

אופנה משמעות ועוצמתה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לא רק אחרי מגפות, מעולם לא היה קל לאופנה. ברגע שהיא זכתה לעלות על הדום, האופנה קפצה לתפקיד של הגנה עצמית מתמדת, במטרה להוכיח את ערכה, משמעותה ועוצמתה. אופנה היא הרבה יותר מאשר סתם בדים צבעוניים אשר נצפים בשבוע האופנה וברחובות. מי הם האמנים מאחורי הבגדים? הם נביאים, גאונים ספרותיים המעבירים סיפורים ורגשות על ידי מניפולציה על בדים, צבעים, שיטות וטכניקות ליצירת סיפורים שמעודדים להיות מסוגננים ושונים.

בלי לומר מילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לרבים מאיתנו יש קשר עם בגד מסוים שמספר לנו סיפור שחושף קשר עמוק לאותו פריט. בעידן הבגדים המיוצרים בהמונים אנו זקוקים לפריט עם סיפור שיזכיר לנו שלבגדים מסוימים יש קביעות אפילו אם העברנו אותו למדף האחורי בארון הבגדים שלנו. אופנה חשובה מכיוון שכך אתה מספר לעולם את הסיפור שלך בלי לומר מילה. כך מתקשרים דתות ואנשים עם אמונות שונות. אני לא בטוחה מאיפה החלה האהבה הזו לבגדי יד שנייה ואוצרות. לחטט בבגדים הישנים של נשים, זה היופי שבדבר: אופנה המספרת סיפור בן 10, 20 או 40 שנה. זה הלא ידוע המופלא למה שאת עשויה למצוא.

איך התגעגעתי[עריכת קוד מקור | עריכה]

בהתרגשות שיא, אחרי תקופה ארוכה של סגרים כשהחנויות היו סגורות, יצאתי ביחד עם המצלמה ללקט ובעיקר לחוש את החוויה מחדש. בין אם את קונה סיכת וינטג' כדי להוסיף פופ של צבע ומרקם או עוברת טרנספורמציה מכף רגל ועד ראש, אין כמו חווית קניות אמיתית במיוחד שמדובר באוצרות המחכים להתגלות.



המגזין שם לו למטרה לקדם ולפתח כישרונות בתעשיית האופנה המבקשים במה להשמיע מעליה את קולם הרם, הברור והמחדש - נועזים, בועטים ותוססים מתחומי אופנה, ביוטי וצילום, בישראל.

מיכל אנסקי והעקבים, טל רמון - מולטי טאלנט, שון בלאיש פאשן, אלין כהן מאוהבת, קים אור אזולאי ביזנס קלאס, דרור קונטנטו מלמד, למה כובע? שי טובול - התערוכה, דניאל ליטמן לוהט מתמיד, מצדיעים למעצבי אופנה ישראלים, נאווה בוקר מדגמנת? האקזיט של עידן כהן חדשות אופנה חמות + חדשות בתמונות[עריכת קוד מקור | עריכה]

חדשות האופנה מאת: אפי אליסי - עורך אחראי[עריכת קוד מקור | עריכה]


חדש: דרור קונטנטו מלמד תפירה ותדמיתנות[עריכת קוד מקור | עריכה]

בעקבות הקורונה התבטלו חתונות ואירועים. תעשיית שמלות כלה וערב לא ידעה ימים רעים יותר. מעצב אופנה דרור קונטנטו מנצל את הידע ונסיון שצבר ופותח קורס תפירה ותדמיתנות לאופנת נשים (תחת מגבלות של עד 10 נרשמים).

הקורס יעסוק בתפירה ותדמיתנות. פרקטיקה שקונטנטו והתדמיתנית הראשית של בית האופנה שלו פיתחו יחד. בנוסף, ניתן להירשם לסדנת שיבוץ, סטיילינג ועוד.

הקורס מתקיים בסטודיו המעצב: הרצל 158, תל אביב.

לפרטים נוספים ורישום בטלפון: 054-7546519

דרור קונטנטו - אינסטגרם: drorkontento

דרור קונטנטו - אתר: www.drorkontento.com


שי טובול. "100 כובעים מפורסמים" - תערוכת אופנה[עריכת קוד מקור | עריכה]

האמן שי טובול מציג תערוכת כובעים בקניון עופר רמת אביב. טובול יוצר כובעים מזה 30  שנה וחושף לראשונה את האוסף הפרטי שלו. כ-100 כובעים ייחודיים, שנוצרו בעבודת יד עבור אירועים, מופעים ואמנים שונים בישראל כמו ריטה ואניה בוקשטיין.

אוצרת התערוכה: גילי סיוון כהן.

התערוכה מוצגת בקומת הכניסה בקניון עופר רמת אביב. הכניסה חופשית.

נעילה: 16.8.20


קים אור אזולאי עולה כיתה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קים אור אזולאי (עדיין לא בת 18) הופכת ליזמית ראשונה בארץ הנכנסת לשותפות עסקית ובלעדית עם TERMINAL X - אתר אופנה מוביל בישראל. קולקציית KIMOR X TERMINAL X עם הוייב האופנתי של קים או אזולאי ורוח מרעננת של קיץ תוצג לצד המותגים המובילים בארץ ובעולם.

KIMOR X TERMINAL X - קולקציית קיץ הכוללת כ-70 פרטי אופנה שעוצבו על ידי קים אור אזולאי. פריטים שכל אחת צריכה למלתחת הקיץ, קל מאוד לשלב ביניהם לבניית הלוק המושלם. מגוון רחב של מוצרי אופנה במחירים שווים לכל כיס.

קים אור אזולאי: "אני מאד נרגשת. זהו צעד משמעותי בהתפתחות שלי, כבוד גדול עבורי להיות חלק מאתר האופנה החזק בישראל. לראשונה בחיי עיצבתי קולקציה שלמה. דווקא בתקופת הקורונה, הצלחנו להתגבר על מכשולים ולייצר קולקציה ללא פשרות".

מיכל רביב, סמנכ"לית שיווק TERMINAL X: "מדובר בשותפות מנצחת.זוהי רק ההתחלה. חתמנו עם קים אור אזולאי חוזה לשלוש קולקציות נוספות שאותן נשיק בהמשך״.

הקולקציה תימכר בבלעדיות ב-TERMINAL X, ויהיה ניתן לקבל אותה במשלוח מהיר עד הבית. טווח המחירים: 249.90-79.90 שקל.


אלין כהן מאוהבת ומרשה לעצמה. גם אנחנו מרשים לה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אלין כהן (19) מככבת בצילומי הקולקציה הצהובה של אליזבת בראון (MonaLizabeth). אליזבת בראון מככבת במגזיני אופנה בינלאומיים וכבשה את שבועות האופנה של ניו יורק, פריז ומילאנו.

לאחרונה, בעקבות משבר הקורונה, הטיסה אליזבת בראון את הקולקציה מניו יורק לישראל והעתיקה את הפעילות לסטודיו חדש בארץ. ואלין כהן? העיקר שהיא תהיה שמחה ומאוהבת.

אליזבת בראון - אינסטגרם: monalizabeth_elizabethbrown

אליזבת בראון - אתר: www.monalizabeth.com


דניאל ליטמן - הגבר הלוהט של רנואר[עריכת קוד מקור | עריכה]

השחקן דניאל ליטמן נבחר להוביל את קולקציית הגברים של רנואר. דניאל ליטמן, 29, מככב בסדרה המצליחה "תאג"ד" בתפקיד ראשי. ברזומה שלו: "אלכס בעד ונגד", "החולמים", "החממה", "מועדון החנונים", "נעלמים", "המדרשה", "שלטון הצללים" ועוד.

דניאל ליטמן: "גאווה גדולה בשבילי להצטרף לנבחרת הפרזנטורים המצליחה של חברת אופנה ישראלית שמייצרת בגדים אופנתיים וטרנדיים ברמה גבוהה".

רנואר - אינסטגרם: renuar

רנואר - אתר: https://www.renuar.co.il/he/


Minded - ליין הקיימות של קסטרו[עריכת קוד מקור | עריכה]

חלק ממגמה עולמית הפועלת למען הסביבה, קסטרו מציגה קולקציית קיימות אשר יוצרה בטכניקות ידידותיות לסביבה. שימוש בלפחות 50% כותנה אורגנית ותהליכי ייצור הכוללים עד 70% חסכון במים.

בקולקציית הקיימות החדשה של קסטרו תמצאו מבחר פריטי דנים: מכנסי ג'ינס, חולצות וז׳קטים לנשים, גברים וילדים.

טווח מחירים: 79.90-259 שקל.

ניתן להשיג: בחנויות קסטרו ובאונליין: www.castro.co.il

קסטרו - אינסטגרם: castrofashion


העקבים של מיכל אנסקי[עריכת קוד מקור | עריכה]

בעודה בהריון מתקדם טסה מיכל אנסקי לונציה לעצב יחד עם ג'ילברטו פאוסטו, מעצב העל איטלקי, קולקציית נעליים ותיקים. היא לא ידעה אז שזו תהיה הטיסה האחרונה לפני שנסגרו השמיים בשל הקורונה (אומרים שבכל זאת טסה לניתוח בזק).

מכל אנסקי: ״אנו הנשים, מנהלות עבודה, קריירה, משפחה וחיים מלאים. במקביל, חשוב לנו לשמור על סטייל לאורך כל היום ואנחנו לא רוצות "לרדת מהעקבים".

קולקציית Michaella by Lafayette Italy משווקת בסניפי לאפייט איטלי, באתר הרשת, ובאינסטגרם של מיכל: michalansky@. הנעליים זמינות במידות 35-42.


עסקת ענק בין עידן כהן ו"לה פרמייר" הסינית[עריכת קוד מקור | עריכה]

חברת "לה פרמייר" הסינית בבעלות Mackie You חתמה עם המעצב עידן כהן והבעלים שרון פרץ על השקעת ענק בשווי של כמיליון דולר כבר בעונה הקרובה ביוזמת איש העסקים אלעד בורנשטיין מבעלי חברת ברוניי - המספקת שרותי אופנה למעצבי אופנה בכל העולם.

העסקה כוללת עיצוב ליין של שמלות כלה הנושא את שמו של עידן כהן ל-230 חנויות ברחבי העולם ובסין בבעלות הרשת הסינית.

עידן כהן - אינסטגרם: idancohenofficial

עידן כהן - אתר: https://www.idancohen.net/


חדשות בתמונות[עריכת קוד מקור | עריכה]


טומי הילפיגר בשיתוף פעולה עם הזמרים שחר סאול ועדן מאירי[עריכת קוד מקור | עריכה]

קולקציית הקפסולה לגברים של טומי הילפיגר עם מותג הסטריט AAPE. לצילומי האופנה בישראל נבחרו היוצרים והזמרים הצעירים עדן מאירי ושחר סאול, המייצגים בישראל את הרוח הצעירה והדינמית.

בחיבורם כיוצרים בעולמות תרבות הפופ הישראלית. עדן מאירי ושחר סאול עוסקים ביצירה ובמוסיקה שלהם בדרך מעוררת השראה, שניהם בעלי סטייל מדויק, קולי וצעיר, ומבטאים את החיבור בין הבועט לאייקוני.

הקולקציה זמינה לרכישה באתר פקטורי 54 www.factory54.co.il/men

ובפקטורי 54 גברים קניון גינדי TLV.  טווח מחירים: 219-1,090 שקל

טל רמון ונאווה בוקר מדגמנים SB FASHION - מעצב אופנה שון בלאיש[עריכת קוד מקור | עריכה]

שון בלאיש - אינסטגרם: shonbalaishofficial sb_fashionil

שון בלאיש - אתר: https://www.shonbalaish.com/

סבינה מוסייב - קולקציית קיץ 2020[עריכת קוד מקור | עריכה]

סבינה מוסייב - אינסטגרם: sabinamusayev

סבינה מוסייב - אתר: https://sabinamusayev.com/

כתובת: רבי פנחס 3 יפו

MISSGUIDED - מותג אופנה אינסטגרמי מבריטניה אצלכם הניד[עריכת קוד מקור | עריכה]

MISSGUIDED - אינסטגרם: missguided

MISSGUIDED - אתר: www.missguided.co.il

יום האופנה הישראלי - הצדעה למעצבי אופנה ישראלים[עריכת קוד מקור | עריכה]

דגמים חדשים ל"קנקן" - מותג התיקים האייקוני[עריכת קוד מקור | עריכה]

החל מה-1.8 לחודש בלבד תיפתח חנות פופ אפ עם הנחות עד 50% עם מגוון הצבעים והדגמים הגדול ביותר.

כתובת: שנקין 30 תל אביב.

שעות פתיחה: א'-ה' 10:00-19:00, ו' 10:00-15:00.

AKA - אתר מכירה אונליין:  aka-online.co.il.

בגדי הים של HUNZA G נחתו בפקטורי 54[עריכת קוד מקור | עריכה]

מותג בגדי הים השיקי HUNZA G, הידוע בזכות בד הסריג הייחודי והופעה בלתי נשכחת על ג'וליה רוברטס בסרט האייקוני "אישה יפה", נחת בפקטורי 54

כל הדגמים מגיעים במידת ONE SIZE.

טווח מחירים: 699-739 שקל.

פקטורי 54 - אתר רכישה אונליין: https://www.factory54.co.il/designers/hunza-g

וחנויות פקטורי 54 קניון רמת אביב, קניון TLV ואילת טיילת נפטון.

פקטורי 54 - אינסטגרם: Factory54

HAVAIANAS - משקפי שמש?[עריכת קוד מקור | עריכה]

מותג הכפכפים הברזילאי המוביל בעולם HAVAIANAS, משיק בישראל קולקציית משקפי שמש חדשה לנשים וגברים לקיץ 2020.

טווח מחירים: 150-330 שקל

ניתן להשיג: ברשת חנויות HAVAIANAS ובאונליין https://havaianas.co.il/

HAVAIANAS - אינסטגרם: havaianas

קולקציית הביכורים של אוהד קריאף[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסטודיו  של אוהד קריאף הוא בית אופנה צעיר המציע שמלות כלה וערב. קריאף, בן 32, מעצב בוגר המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, בילה את מרבית חייו בלימודי עיצוב במוסדות מובילים.

קולקציית הגמר שלו זכתה לסיקור נרחב כבר בתום לימודי עיצוב האופנה, ומאז הוא סיפק עיצובים עבור תכניות טלוויזיה, מופעים ואף הלביש את נועה קירל בז'אקט הדובונים האייקוני לשטיח האדום של טקס פרסי MTV אירופה.

בימים אלו משיק יחד עם בן זוגו אופק וסרמן את הסטודיו החדש וקולקציית הביכורים בתל באביב. הסטודיו, כהגשמת חלום ממוקם באחד ממגדלי היוקרה של תל אביב, בקומה גבוהה הצופה לכל העיר (בהתאם להשראה ומעוף הקולקציה).

כתובת הסטודיו: מגדלי הארבעה 28, מגדל צפוני, קומה 17, תל אביב.

שעות פתיחה: ימי א'-ה' בין  השעות 10:00-19:00 ימי ו' בין 10:00-14:00

אתר: http://www.ohadkrief.com


מגזין אופנה ישראלי מקדם אנג׳נדות חברתיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

קידום מעמד האישה, שיתוף פעולה עם אקדמיות, מכללות ובתי ספר גבוהים בארץ לצילום ואופנה בחברה ערבית, - במה לערביי ישראל.[עריכת קוד מקור | עריכה]

חשיפה ראשונה של אלפי סטודנטים. פועל למען אנשים בעלי מוגבלויות, פגועי נפש, נכים ועוד.[עריכת קוד מקור | עריכה]

יוזם ותורם למען התפתחות וחדשנות של עולם האופנה בישראל[עריכת קוד מקור | עריכה]

דגש מיוחד על קהילת המעצבים/ות, הצלמים/ות, הדוגמנים/יות והסטייליסטים/יות, מעצבי השיער ואנשי האיפור.


עמוד האינסטגרם של פאשן ישראל, עמוד הטוויטר של פאשן ישראל, עמוד הפייסבוק של פאשן ישראל, קבוצת הפייסבוק של מגזין אופנה, עמוד הלינקדין של פאשן ישראל, טלפון המערכת של פאשן ישראל: 050-7368167, כתובת המערכת: רחוב ויצמן 68 ב׳ דירה 3 גבעתיים.


בשנת 2017 הפיק המגזין הפקת אופנה בבית החולים הפסיכיאטרי ״אברבנאל״ שהפכה להפקת האופנה המסוקרת ביותר בתולדות ישראל

ההפקה עשתה גלים והגיעה לאמצעי התקשורת לחדשות בערוץ 12 ובערוץ 11 כמו כן פורסמו חוות דעת על ההפקה באתרים שונים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הפקת אופנה באברבנאל: כי לחוסר טעם אין גבולות - סימני חיים אברבנאל מבפנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הפקת האופנה ב"אברבנאל"[עריכת קוד מקור | עריכה]

אברבנאל. חיים שם בני אדם[עריכת קוד מקור | עריכה]

בגיהנום הזה אין שום יופי אחרי השערוריה: "מילים" - תערוכה של המאושפזים במוסד "אברבנאל"'[עריכת קוד מקור | עריכה]

'חשבתם שאתם יודעים מה קורה באברבנאל ? [עריכת קוד מקור | עריכה]

  • אפי אליסי, מגזין אופנה, פאשן ישראל, 2019

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]