משתמש:Hannahhamram/חנה עמרם

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

חנה עמרם היא אישה שנולדה בלוב והפגינה על פמיזניזם בשדה הקרב הלובי במלחמת העולם השנייה.חנה נולדה בתאריך 30 בינואר 1928. חנה נפטרה במהלך המלחמה בתאריך לא ידוע על ידי איכר שרצח אותה על כך שנזפה בו על היותו צועק על נשותיו ללכת למטבח. חנה עמרם משתייכת לזרם הקטולי בנצרות.שתי תאוריות פותחו על ידי הקהילה הנוצרית הקטולית בלוב על היווצרה של חנה עמרם.


ספרים שנכתבו בהשראתה של מעשיה של חנה עוץ לי גוץ לי סינדרלה


תאוריית הטבע כידוע חנה מורה. ובכל הראשון לספטמבר עונדת חנהעמרם שרשרת מזל שניתנה לה בדואר על ידי ט'. חנה לא יודעת מי זה ט' ולכן חנה יוצאת למסע חיפושים אחריו. במהלך הדרך חנה מתעמטת עם כל מיני צדדים שלא ראתה בה. ביום מן הימים חנה רואה סמל קטן מבצבץ על ידה. המילה שהייתה כתובה היא "טבע". חנה שמחה שגילתה עוד קצה של חוט על היריב. חנה מבינה שאליה ללכת לטבע כי הרי מטבע הדברים שנוצרה שם "לשם היא שייכת ולשם היא מיועדת"(מתוך הסימפוניה השבדית "לחנה") ולכן כל שנה החברה טבע מייצרת עוד חנה חדשה ומשתילה אותה בבית קרוב לבית הספר. כדי למנוע את משבר המורים בלוב.


תאוריית האלים חנה נוצרה במשכן האלים על מנת להביא לבני האדם חוכמה.חנה נוצרה בבטנה של אוראנה מתוך זרעו של כפירוס. חנה קוללה על ידי אבינועמוס להישלח לרבינוס על שם המפלצת רביניוס ששלטה במקום מה שאנו בני התמותה מכנים כדור הארץ. חנה עברה הרפתקאות שמפורטות בהרחבה מלאה בערך תנחנה. ולאחר כל הרפתקאות חנה נשארה בכדור הארץ לפתח את בני האנוש כדי שיעזרו לה.