משתמש:HowardKingImmortal/עוז אלבז

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


שגיאות פרמטריות בתבנית:מוזיקאי

פרמטרים ריקים [ 1, 5, 6 ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

עוז אלבז
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 23 בדצמבר 1996 (גיל: 27)
ישראלישראל בני ברק, ישראל
תקופת הפעילות מ-2013
סוגה מוזיקה מזרחית
פופ

עוז אלבז הינו זמר בתחום המוזיקה הים תיכונית והפופ. הוא עוסק במוזיקה מאז שנת 2013. נולד בבית החולים שערי צדק שבירושלים ב- 23 לדצמבר, 1996, וגדל בעיר בני ברק שבישראל. בא ממשפחה חרדית אדוקה וקיבל חינוך דתי חרדי.

עובד על אלבומו הראשון, ״תלכי״, ומשחרר כל שיר בחינם לעמוד היוטיוב שלו. [1] ידוע בגלל השניות במחלוקת שבשיריו, העוסקים בדרך כלל בנושאים סקסואלים-דכאוניים.

נוהג לעבוד תמיד עם אותו צוות מצומצם של אנשים, חבריו הקרובים יעקוב מוצפי (המפיק מוזיקלית את כל שיריו ועוזר בכתיבתם) ועמרי חג׳ג׳ (המייעץ מוזיקלית ועוזר בכתיבה). רוב הלחנים באים מעוז אלבז עצמו.

אלבומים ושירים[עריכת קוד מקור | עריכה]

תלכי[עריכת קוד מקור | עריכה]

עוז אלבז החל לעבוד על אלבומו הראשון, ״תלכי״ (הקרוא על שם שיר הנושא העוסק בפרידה כואבת והרצון של עוז להפרד מחברתו בטענה שהיא ״הורסת לו את החיים״), בשנת 2013. את כל שירי האלבום כתבו עוז אלבז, יעקוב מוצפי ועמרי חג׳ג׳ ואת כולם הפיק יעקוב מוצפי. כל שיר שהם מסיימים עולה מיידית לערוץ היוטיוב הרשמי של עוז אלבז. האלבום התחיל מכתיבה של השיר ״תלכי״, הראשון שהוקלט. כרגע הוקלטו 7 שירים, כך שידוע שבסופו של דבר ״רק בחלום״ יהיה האחרון לפני שיר ה- ״סיומת״ וכל שיר שיוקלט בעתיד יבוא לפניו.

רשימת השירים:

1. תלכי

2. אהבה הפכפכה

3. נשבר לי

4. בדד

5. מוזלי

6. רק בחלום

7. סיומת

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]