משתמש:Itailevi9002/קטרים (תומס הקטר וחברים)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מאמר זה מפרט את תווי קטר רכבת מד הסטנדרטי של סדרת הטלוויזיה תומס הקטר וחברים. אלה הם הדמויות הפועלות על הרכבת של המפקח השמן.

דמויות מרכזיות (חבורת הקטרים)[עריכת קוד מקור | עריכה]

חבורת הקטרים הוצג בעונת 8. זה הוא השם שניתן לקבוצה של דמויות ליבה על המפקח השמן (סר Topham Hatt בארה"ב) הרכבת כהשתתפות בעונות המאוחרות יותר: תומס הקטר, אדוארד, הנרי, גורדון, ג'יימס, פרסי, טובי ואמילי. אין קבוצה מקבילה כגון בספרי סדרת הרכבת למרות שקבוצה דומה מופיעה בספר שמונה מנועי המפורסמים.

תומס[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב: תומס הקטר

תומס יכול להיות מתואר כקטר חצוף, בררן קטן. לעתים קרובות הוא נכנס לסריטות, בדרך כלל על ידי יתר-על-להוט לעשות דברים עזבו הטוב ביותר למנועי גדולים יותר והגיוניים יותר. אבל עננים לא יחזיקו מעמד זמן רב בעולמו של תומס והוא בקרוב הומה על שוב, משחק את התפקיד שלו בחצר ועל הקו שלו עצמו מאוד סניף, שהוא מאוד גאה. הוא טנק מנוע כחול 0-6-0. הוא הכוכב בכותר סדרת הטלוויזיה תומס הקטר (הידועה כיום בתומאס וחברים). תומאס הופיע לראשונה בסדרת הרכבות על ידי כומר W. Awdry.

דמותו של תומס יכולה להשתנות מעת לעת, מחצופה כמו פרסי לחכם כמו אדוארד. הוא תמיד, לעומת זאת, מאוד גא להפעיל קו הסניף שלו, והוא מאוד אוהב את שני מאמניו, אנני וClarabel. יש לו המספר 1 שצויר על שני טנקי הצד.

אדוארד[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב: אדוארד הקטר הכחול

אדוארד היה הדמות הראשונה שהופיעה בסדרת הרכבת על ידי כומר W. Awdry, שהוא אחד מהמנועים המבוגרים ברכבת של שומן בקר, והוא חלק מהקבוצה של דמויות בסדרת הטלוויזיה המרכזית. הוא מנוע כחול 4-4-0 מכרז עם פסים אדומים, בערך באותו הגודל כמו ג'יימס, ונושא את המספר 2 במכרז שלו.

אדוארד הוא המנוע החכם ביותר בצי הליבה, ומנועי חיפוש אחרים לעתים קרובות מוצאים את עצמם בחובות לידיעתו וכישורים חדים. אישיותו אך עברה שינוי קל בעונה 10, אבל הוא עדיין נשאר מנוע מועיל, טוב לב ונבון.

הנרי[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב: הנרי הקטר הירוק

הנרי הוא מנוע 4-6-0, אחד מהמנועים הראשונים שהופיעו בספרי סדרת הרכבת. הנרי הוא מנוע מספר 3 ברכבת, וצבוע ירוק עם פסים אדומים. בעונה הראשונה, הנרי נראה הרבה יותר כמו גורדון ולעתים קרובות סבל מצרות הדוד בשל פגמים בתכנון וכך הוא צריך פחם וולשית מיוחד כדי שיפעל כראוי. אז היה לו תאונה בעת משיכת קיפר המעופף הנגרם על ידי קרח ושלג, אחרי שהוא עבר שיקום נרחב, לתת לו צורה חדשה, שהייתה לו בעיות מעט מאוד מאז. הנרי לוקח בדרך כלל רכבת סחורות או מפורש. [1]

דמותו של הנרי יכולה להיות קשה לאתר במדויק. לפעמים, הוא במידה מסוימת נפוח כמו גורדון, בזמנים אחרים הוא רגיש פעמים, אחרות שהוא בדיכאון במקצת. אבל בסך הכל, הוא מאוד אינטליגנטי. הנרי גם מהעת לעת סבל מ" מחלה ". מאז העונה השלישית, לעומת זאת, הנרי היה תכונת אופי עקבית יותר הוסיפה, מצטייר כבעל הערצה לטבע, במיוחד עצים. הנרי עובד גם בלילה, לוקח המון דגים על קיפר המעופף ברחבי Sodor. ולפני שהיה לו תנור גדול, הפחם של הנרי עשה שומן בקר לצפות מודדו בזמן שהוא היה חלש (השבח הנמוך ביותר עבור מנוע גדול כמותו).

גורדון[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב: גורדון הקטר הגדול

גורדון היה המנוע השני שיופיע בסדרת הרכבת. הוא מספר קטר 4, מנוע 4-6-2 מכרז, צבוע כחול עם פסים אדומים.

גורדון הוא המנוע העתיק ביותר על הרכבת של שומן בקר ותמיד רואה את עצמו כמנוע החשוב ביותר, בעיקר בגלל הגודל והכוח שלו, ושמשימתו העיקרית היא למשוך Express. לפעמים, זה יכול להוביל אליו מרגיש מעולה. עם זאת, הוא בדרך כלל לומד את הלקח שלו, הבין שיש לי כל המנועים מקומם בנבחרת. [1] מאז גורדון יש coalbox גדול, יש לו יותר מ -5 מילוי יומי, מה שהופך את המנועים אחרים לרטון.

ג'יימס[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב: ג'יימס הקטר האדום

פרסי[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב: פרסי הקטר הקטן

טובי[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב: טובי קטר החשמלית

אמילי[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב: אמילי (תומס הקטר וחברים)