משתמש:Karmanisz/האיש שבפנים: הכי מבוקש

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Karmanisz.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Karmanisz.


האיש שבפנים: הכי מבוקש
Inside Man: Most Wanted
שחקנים ראשיים אמל אמין
קלייב אוון
ריאה סיהורן
ורוקסן מקי
משך הקרנה 146 דקות

האיש שבפנים: הכי מבוקשאנגלית: : most wanted Inside Man) הוא סרט מתח-פעולה פשע אמריקאי בבימויו של מ' ג'יי באסט בכיכובם של אמל אמין, ריאה סיהורן ורוקסן מקי שיצא לווידאו אקרנים בשנת 2019.

הוא המשך לסרט Inside Man האיש שבפנים משנת 2006, ושוחרר ישירות לווידיאו בארצות הברית ב- 24 בספטמבר 2019.[1]

הסרט שוחרר גם לנטפליקס ולפלטפורמות דיגיטליות אחרות על פי דרישה.[2]

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

חמש שנים לאחר אירועי הסרט הקודם, קבוצת שודדי בנקים בראשות אריאלה ברש משתלטת על הפדרל ריזרב בניו יורק ולוקחת את כל בני בניין הרזרב כבני ערובה. מטרתם: לגנוב מטמון גדול של זהב נאצי המאוחסן בתוך הבניין. בתגובה, צוות משימה משותף של NYPD / FBI בראשות הסוכן ברין סטיוארט והמו"מ של NYPD, רמי דרבון, נפרש כדי לפתור את המצב. תוך כדי משא ומתן עם ברש, לומדים סטיוארט ודרבון בנפרד על המניעים שלה מאחורי ההשתתפות בשוד. עקב המכה של ארתור קייס במעצר בית מהשודד של דלתון ראסל, בנו של ארתור, דיטריך, לוקח את דלתון כבן ערובה, ומכריח את אריאלה להשתתף בכדי לפצות כספית את דיטריך על הפסדיו. לא ידוע לדרבון, סטיוארט וצוות השוד, אריאלה ואחותה אווה מהנדסות את השוד בכדי לגרום לזה להיראות כמו כישלון, ומשאירים אחריהם רמזים עדינים לסטוארט ודרבון להרים אחריו. אווה הותיר אחריו עדויות לדרבון המציגות תמונה משפחתית החושפת את הקשר הביולוגי שלהם עם דלתון; אריאלה השאירה לסטוארט טלפון סלולרי תוך שהיא מבטיחה מעצר לדיטריך והשבת הזהב הגנוב. במהלך המעצר, דיטריך נעצר על ידי ה- FBI והזהב נשבר. עם זאת, דלתון מוצא להורג בברלין בהוראת דיטריך. במהלך מעצרו של דיטריך, דרבון וסטוארט משערים על גורלם של אריאלה, אווה ודלתון. דרבון מצהיר כי הוא מאמין שאריאלה חיה וכי אנשים ימותו אם תבין שאחיה איננו. דרבון מציע להסביר לסטוארט את התיאוריה שלו, והיא מקבלת את התנאי שהם מדברים על קפה. דרבון מקבל, והם עוזבים יחד במכוניתו של סטיוארט. בסצנה של זיכויים באמצע, אריאלה מחופשת נכנסת לבר בברלין כדי לירות באנשיו של דיטריך ולנקום את מותו של דלתון.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

Inside Man: Most Wanted (2019) - IMDb (באנגלית), נבדק ב-2020-12-14

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Inside Man: Most Wanted Blu-ray, נבדק ב-2020-12-13
  2. ^ Now Playing On Netflix Is Inside Man: Most Wanted Starring Aml Ameen, blackfilm.com - Black Movies, Television, and Theatre News, ‏2019-09-24 (באנגלית אמריקאית)

קטגוריה:סרטי 2019 קטגוריה:סרטי פעולה אמריקאיים קטגוריה:סרטי מתח אמריקאיים קטגוריה:סרטים על בני ערובה