משתמש:L לשעבר/נס האהבה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


שגיאות פרמטריות בתבנית:לשכתב

פרמטרים [ NoCategory ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

פרמטרי חובה [ נושא ] חסרים

יש לשכתב ערך זה. הסיבה היא: שגיאות כתיב וניסוח מכל סוג ומין.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה.
יש לשכתב ערך זה. הסיבה היא: שגיאות כתיב וניסוח מכל סוג ומין.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. ייתכן שתמצאו פירוט בדף השיחה. שכתוב
נס האהבה
מידע כללי
מאת ג'והנה לינדסי
הוצאה
הוצאה שלגי רמדור
מספר עמודים 175

נס האהבה (home for the holidays) הוא ספרה ה-37 של ג'והנה לינדסי שיצא לאור לראשונה ב-אוקטובר 2000 יחד עם אודיו וקלטת וידאו ביתית לספר.

בתקופת החגים, לריסה ואחיה מוצאים עצמם מלאי חובות ומחוץ לביתם וזאת בעקבות עיכובו הקצר של אביהם. הם מוצאים עצמם תלויים באיש שקנה כנקם את ביתם ונשארים אצלו על שאביהם חוזר.

{{פרטי עלילה}} וינסנט אוורט, איש עסקים, מוצא עצמו במרכבתו ביום קריר מביט במזכירו שעבד אצלו מזה 8 שנים, דופק על דלת משפת אסקוט בכדי להודיע להם על פינויים. פינוי אנשים מבטיהם היה חלק מאורח חייו, אולם, משפחת אסקוט הייתה מיוחדת. וינסנט היה הבן היחיד שנותר לאחר שאחיו אלברט התאבד בגלל בעיות כספים בה האשים את ג'ורג אסקוט. לכן, כנקמה החליט וינסנט לרכוש את ביתו בעודו נעדר מביתו.

וינסנט המתוסכל מכל הרעיון מביט במזכירו ומחכה שהכל כבר יגמר. אומנם, אחרי שמזכירו מסתובב אליו הוא רק בוהה בו ואומר לו כי הוא מתפטר. לאחר ניסיונות להוציא ממזכירו את הסיבה להתפטרותו הוא דופק על דלת הבית ונערה תמימת מראה פותחת את הדלת.

שמה של הנערה לריסה, היא הייתה בתו של ג'ורג אסקוט. לריסה נשארה יחד עם אחיה בזמן שאביה נסע לרכוש שווקים חדשים, היא מוצאת עצמה, בעקבות עיכובו בכמה ימים, מוצפת לפתע בחובות מאנשים שעבדו עמו במשך שנים. נוסף לכך, אחיה החל לחלות והיה עליה לטפל בו. כל מי שנשאר עמה הייתה משרתת הבית.

וינסנט מזדהה לפניה ושואל אותה היכן יוכל למצוא אותה מחר. היא עונה לו כי אין לה מושג, ולכן הוא נותן לה כרטיס, כתובת למקום מגורים בו תוכל לשהות עד שאביה יחזור. הבית היה ביתו הפרטי של וינסנט. כמו גם, הוא דואג לומר למזכירו כי הבעיה בגללה התפטר נפטרה ועליו מוטל לחזור לעבודה שעשה מזה 8 שנים.

לריסה ואחיה החולה מגיעים אל ביתו של וינסנט. עד כמה שמנסה לריסה לשמור על רשמיות בניהם, היא לא מצליחה ומתחילה להתפתח ביניהם שיחה. וינסנט מיד מעל את תהייתו מדוע עד כה לא הוצגה בלונדון על אף שהותה הארוך של 3 שנים. לריסה מתחילה להסביר על הכפר בו חיה ועל המרידות שהחל לפתח בעקבות המעבר. היא מסכמת זאת בעובדה שמעולם לא חפצה ליוצג בלונדון. וינסנט מקשיב לנערה שמספרת איך כך לפתע כל "חבריו" של אביה החלו לבקש ממנה את כספו כאשר לא היתה לה גישה לבנק או אפילו לדואר שלו. היא סיפרה על השמועה שיצאה על פיה אביה לא יחזור. היא מוסיפה לכל זה את התהייה כיצד הוא קנה את ביתם עליו שילמו את רוב כספו.

כחלק מנקמה וינסנט דואג לכך שלריסה לא תוכל לעזוב למקום אחר ובכל פעם מוצא תירוץ נוסף או סיבה.

בתקופת החג מגיע אביה של לריסה אל ביתו של וינסנט בזעם, ובינו לבין הברון נפתח עימות סוער. לאחר שהמשפחה עוזבת בזעם את ביתו מקבל וינסנט מכתב מאחיו "המת" בו הוא מסביר על כך שבמכתבו הקודם הוא לא היה פיכח ועתה הוא רושם לו מכתב נוסף בכדי להסביר את דבריו. בעקבות המכתב, מתנצל וינסנט בפניו ג'ורג ובעזרתו הוא מצליח לפייס את לריסה.


[[קטגוריה:רומנים (ז'אנר ספרותי)]]