לדלג לתוכן

משתמש:L לשעבר/צוואה לאוהבים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


שגיאות פרמטריות בתבנית:לשכתב

פרמטרים [ NoCategory ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

פרמטרי חובה [ נושא ] חסרים

יש לשכתב ערך זה. הסיבה היא: שגיאות כתב וניסוח מכל סוג ומין.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף.
יש לשכתב ערך זה. הסיבה היא: שגיאות כתב וניסוח מכל סוג ומין.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. שכתוב
צוואה לאוהבים
מידע כללי
מאת נורה רוברטס
הוצאה
הוצאה מ. מזרחי
מספר עמודים 223

צוואה לאוהבים מאת נורה רוברטס יצא לאור בשנת 1993. הרומן מספר אודות ג'ולי, דודם של פנדורה ומיכאל. לאחר פטירתו הוא רושם כל ירושתו; כספו, ביתו וחברותיו; וזאת בתנאי – לחיות תחת אותו גג למשך 5 חודשים.

{{פרטי עלילה}} ג'ולי הוא דודם של מיכאל ופנדורה. מיכאל עבד כרושם טנובלות, ואילו פנדורה עסקה בתכשיטנות ומלאכה. הם לא הסתדרו אחד עם השני על אף ששניהם הסתדרו היטב עם דודם ג'ולי.

ג'ולי ניסה לשדך בניהם מספר פעמים, אך היריבות שהייתה בניהם לא אפשרה להם אפילו לנסות. לאחר מותו, מתקבצים בני המשפחה, הלא גדולה והלא מאוחדת, ושומעים את הצוואה המוזרה של הדוד ג'ולי ותרומותיו אל איגודים כמו "נגד אנשים טיפשים" או לחיות טרף. היחידים שקבלו דבר ערך מהצוואה שכלל 150 מיליון דולר היו שני הדודים מיכאל ופונדרה, אך, היה תנאי – עליהם להתגורר תחת אותו גג למשך 5 חודשים. פנדורה ומיכאל מדברים בניהם על רצונותיהם ושאיפותיהם לעתיד. לבסוף, השניים מסכמים כי הם הולכים לנסות ולעשות כמצוות הצוואה – על אחד מסיבתו.

במהלך החודשים הבאים, הקשר בניהם ושאר בני המשפחה הזועמים מהצוואה מנסים למנוע מהם להצליח בקיום דברי הצוואה. ניסיונות של אחדים מהמשפחה מרחיקים לכת עד אשר מוצאים עצמם פנדורה ומיכאל בתאונת דרכים. לבסוף, השנים מתקוטטים מול בני המשפחה והאמת יוצאת לאור.

[[קטגוריה:רומנים (ז'אנר ספרותי)]]