משתמש:Meitar95/קיפ כריסטנסן

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


שגיאות פרמטריות בתבנית:מתאבק

פרמטרים ריקים [ ארץ פטירה, עיר פטירה ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

פרמטרים [ ארץ לידה, עיר לידה ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

קיפ כריסטנסן
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 30 בספטמבר 1974 (גיל: 49)
שם במה אלי קוטונווד
גובה 2.18 מטר
לאום אמריקאי
קריירה מקצוענית 2008–הווה (כ־16 שנים)
מאמנים צוות FCW
ליגות WWE

קיפ כריסטנסןאנגלית: Kipp Christianson; נולד ב-30 בספטמבר 1974 בויסקונסין, ארצות הברית), הידוע יותר בשם הבמה שלו אלי קוטונוודאנגלית: Eli Cottonwood), הוא מתאבק מקצועי שעבד בעבר עבור הארגון WWE.

WWE[עריכת קוד מקור | עריכה]

FCW 2008-2012[עריכת קוד מקור | עריכה]

קיפ החל להתאמן בליגת הפיתוח FCW מאז שנת 2008 כאשר השתמש בשם האמיתי שלו. באוגוסט 2009 שינה את שם דמותו ל"אלי קוטונווד" ולאורך הזמן צבר את הדמות ה"רעה". הוא ניצח יריבים כמו ג'סטין גבריאל, טיילר רקס ועוד. ולבסוף התחבר לאקסנה שהפכה את דמותו ל"טובה".

NXT 2010[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-1 ביוני, 2010 הוכרז על כך שאלי יהיה חלק מהעונה השנייה של התוכנית WWE NXT, כאשר ג'ון מוריסון יהיה המנג'ר שלו. הוא ערך את הופעת הבכורה שלו שבוע לאחר מכן, כאשר הצתוות עם ג'ון מוריסון כנגד טייטוס אוניל וזאק ריידר. ב-27 ביולי, הוא הודח מהתוכנית כאשר הוא היה האחרון בסקר שנערך מתוך שבעה מתאבקים ולאחר מכן תקף את בראי וייאט ולאקי קאנון. אלי חזר ב-31 באוגוסט בתוכנית הסיום של העונה, כאשר במהלכה הוא והמתאבקים המודחים תקפו את הזוכה הטרי - לו-קי. באפריל 2012, שיתף פעולה עם בראי וייאט, אך ביוני הוא עזב את הארגון.

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קיפ הוא בוגר אוניברסיטת סיינט ג'ון עם תואר בפסיכולוגיה, ובעבר היה שחקן כדורסל מקצועי.


[[קטגוריה:מתאבקים מקצוענים]] [[en:Eli Cottonwood]] [[es:Kipp Christianson]] [[fr:Kipp Christianson]] [[it:Kipp Christianson]] [[nl:Kipp Christianson]] [[ja:キップ・クリスチャンソン]] [[pt:Kipp Christianson]] [[simple:Kipp Christianson]]