משתמש:Mikey641/קבצים שהעברתי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לבדיקה - לא למחוק[עריכת קוד מקור | עריכה]

מייקי, יש כאן תמונות שלא צולמו על ידי תמרה, אלא היא רק שיפרה אותם, זכויות היוצרים על התמונה המקורית הם לא שלה. כבר הערתי לה על כך, והיא החלה לשנות ברישיון. אני צריכה לחשוב איך לטפל בהן. בבקשה אל תעביר תמונות שלא צולמו על ידיה אישית במצלמה שלה. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 23:05, 20 באפריל 2017 (IDT)

hanay. שמתי לב לזה כמובן. ראי לדוגמה מה עשיתי בcommons:File:כפר השילוח התימני ראשית המאה.jpg. הקבצים הם קבצים מתחילת המאה ה-20, כך שהם חופשיים לשימוש, וניתנו לה זכויות יוצרים על העריכות שאמרה שעשתה.--‏Mikey641שיחה 00:19, 21 באפריל 2017 (IDT)
תמונת כפר השילוח התימני נלקחה מספריית הקונגרס. היא כנראה ברישיון {{PD-Matson}}

. לכל הקבצים מספריית הקונגרס יש לי דרך להוריד גרסה ברזולוציה גדולה וגם פורמט שבו מובא המידע המלא מהמקור לגבי התמונה ואני גם חותך גרסאות נוספות. ראו לדוגמה C:File:Zeppelin over Tower of David. Jerusalem. matpc.13812.jpg. אני מעביר את הקובץ כמות שהוא מוויקיפדיה כדי לתת קרדיט למעלה המקורי ואז מעלה את הגרסה המלאה ואז חותך ואפילו עושה חיתוכים נוספים. ישנם כ-50 קבצים בקטגוריה:ויקיפדיה - תמונות PD-Matson שאני אטפל בהם ידנית בעצמי. אני מעדיף שהקבצים האלה לא יעלו לוויקישיתוף עד שאנחנו מסיימים עם הטיפול היסודי. המטרה היא שבסופו של דבר תהיה תשתית נאותה לקיומם של קבצים בוויקיפדיה וההעברה לוויקישיתוף תהיה בטוחה יותר עם כמה שפחות בעיות, מה שיחסוך גם עגמת נפש בכל מיני מקרים.Geagea - שיחה 01:34, 21 באפריל 2017 (IDT)

חנה ועוד הערה לגבי צילומים של תמרה. ראי את השיחה הזו. על פי דבריה יכול להיות שחלק מהצילומים צולמו על ידי צלמים אחרים. עדיף להבהיר את העניין הזה לפני שמתחילים להעביר ולמחוק קבצים. Geagea - שיחה 01:49, 21 באפריל 2017 (IDT)
מייקי, גם לאחר הקישור שנתת בקובץ שבדוגמה, כתוב שם שהיוצר הוא תמר הירדני, והייחוס הוא אליה, וזה לא נכון. אני משפרת גם קבצים, ולא מייחסת לי דבר, תמרה אמרה לי שיש קבצים שההשקעה שלה בהם היא רבה מאד כי המקור אינו איכותי, אז הדרך היא לייחס ליוצר המקורי עם הרישיון של היוצר המקורי ולתת לה קרדיט על השיפור בלבד. אז כמו שאמרתי, אל תעביר קבצים שלא צולמו אישית על ידה.
גיאה אני לא מאמינה שהיא לוקחת צילום עכשווי שצילם מישהו אחר ומעלה אותם כאילו צולמו על ידה. הנקודה היא רק תמונות היסטוריות ואיך היא מסתכלת על השיפורים שעשתה בקובץ, תמרה תמיד מוכנה להקשיב להסברים שניתנים לה. אני משאירה לך לטפל בקבצים האלה, בכל אופן אין למחוק אותם מהוויקיפדיה העברית. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 07:32, 21 באפריל 2017 (IDT)

קבצים אחרים שהועלו על ידי יוצרם והועברו לוויקישיתוף לאחר שנבדקו[עריכת קוד מקור | עריכה]