משתמש:O7oleg

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אולג יפימוב - (באנגלית: Oleg Yefimov, נולד ב-25 לאפריל 1987) הוא איש עסקים ויזם ישראלי, יליד ברית המועצות המתגורר בקנדה. יפימוב ייסד את RTL) Right to Left) - חברה ישראלית לבניית אתרים.

ילדותו[עריכת קוד מקור | עריכה]

יפימוב נולד בחרקוב, אוקראינה וגדל במוסקבה, עלה לישראל בשנת 1999. מגיל צעיר מאוד נדבק בחיידק היזמות וידע לזהות הזדמנויות עסקיות. עם סיום לימודיו הקים אולג ארגון התנדבות ללא כוונת רווח לנפגעי תאונות הדרכים, בו הם יכלו לקבל גישה לרשויות, מידע ומשאבים. ענייני התעבורה קרובים לליבו, הוא התנדב במשטרת התנועה הארצית, סייע לאכיפת חוקי התעבורה ולמניעת תאונות הדרכים.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

כשנכנס לסצנת ההיי-טק הישראלית, החל לעזור ליזמים ולקחת חלק פעיל בפרוייקטים שלהם. בין היוזמות העסקיות האישיות שלו הייתה חברת Nusic שנתנה למוסיקאים מתחילים פלטפורמה למכירת המוזיקה שלהם, ולמשתמשיה גישה למוזיקה עכשווית חדשה. מאוחר יותר אולג הצטרף לחברת Olan - חברה המציעה פתרונות טכנולוגיים מתקדמים ואפליקציות ווב לחברות. הוא אחראי היה על עיצובי אתרים שונים, פעילות שיוו׳ק וניהול, כמו גם יוזמות אישיות, כגון: פיתוח מערכות תיירות למשטרת ישראל, D&B, אשת טורס ואחרים.

Right To Left[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר שצבר ניסיון וידע בתחום החליט אולג להקים את RTL) מימין לשמאל) סטודיו לבניית אתרים, המציע פתרונות יצירתיים ושירותיי מיתוג לווב ומובייל. החברה צברה הצלחה בישראל, עם פרוייקטים עבור חברות מובילות ומוסדות כגון: PayPal, סמסונג,אוניברסיטת ת״א, קבוצת הארץ, בבילון, בנק הפועלים, שטראוס, פובליסיס, קבוצת גריי, קוקה קולה, ויזה, טבע, FTV .Y&R ו-

פרוייקטים בולטים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בנוסף לפרוייקטים רבים במגזר הפרטי, RTL צברה מוניטין של קידום טכנולוגיה וחדשנות במרחב הציבורי, ממשלתי. שתי אבני הדרך הינם הפרוייקטים למשרד ראש הממשלה ולעיריית ת״א. בפרוייקט watch.gov.il למשרד ראש הממשלה, על RTL היה לייעל את אתר האינטרנט של המשרד ולהבטיח את פעולתו התקינה בכל הדפדפנים הפופולריים. מטרת האתר הייתה להקל על הציבור את הגישה לדוחות בכלל ובפרט, לאפשר קריאה והשארת תגובות על דו״ח וועדת טרכטנברג. פרוייקט ה-WiFi החינמי בת״א סבב סביב פיתוח כלי אינטרנט אינטרקטיבי ליזמים, המאפשר את מציאת המיקום האופטימלי לפתיחת העסק שלהם. הפרויקט כלל שימוש במפת ה-GIS שאיפשרה למשתמשים ללמוד על המאפיינים של כל אזור בעיר, דבר שכלל מידע הודות היתרי הפעלת הלילה, זמינות חנייה, אגרות עירוניות, גיל אוכלוסייה ועוד. הכלי שנוצר פועל על נתונים שסופקו על ידי עיריית תל אביב, מתארח בפורטל העיסקי הפופולרי The Marker, ובחסות בנק הפועלים.

פרסים[עריכת קוד מקור | עריכה]

RTL מדורגת כאחת מהחברות האינראקטיביות המובילות בישראל. לקוחות החברה זכו בפרסי Webi[1] בשנת 2013 ואנשי הצוות שלו השתתפו כשופטים בתחרות השנתית של awwwards שנערכה בשנת 2012. כיום יפימוב מכהן כחבר דיריקטריון (לתת לינק) במספר סטארט-אפים ומשקיע בחברות בשלבי ה-seed. הוא לקח חלק פעיל במימון המרכז ליזמות באונברסיטת תל אביב בתחילת דרכו. הצוות שלו הרצה במרכז האקדמאי פרס למועמדי תואר שני במנהל עסקים וערך אירוע בטק-אביב, מועדון יזמים.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]