משתמש:Ofirky/גין איצ'ימארו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

גין איצ'ימארו הוא דמות בדיונית בסדרת האנימה ומנגה בליץ' שנוצרה על ידי טיט קובו. הוא המפקד הקודם של יחידה מספר 3 בשלוש עשרה היחידות של סול סוסיטי. סגנו הוא איזורו קירה.


אופי הדמות[עריכת קוד מקור | עריכה]

גין לובש בגדים רגילים למדי, בלי שום אביזר מיוחד. לעומת זאת המראה שלו באופן כללי אינו נורמאלי כל כך: העיניים שלו פקוחות עד לכדי חריץ (מה שהכנה לו את הכינוי "פני- שועל"), הוא רזה בצורה לא רגילה, ושערו בצבע כסף בלתי רגיל (שמו מתייחס לצבע שערו "גין" שזה כסף ביפנית, באנימה הם הוסיפו צבע סגול לשערו). בנוסף הוא עוטה חיוך רחב רוב הזמן, ידוע שהוא מוחק את החיוך רק בפעמים נדירות. גם ידוע שהוא פותח את עיניו רק בפעמים ספורות: פעם ראשונה הייתה כשהוא ואייזן הצילו, בפלשבק, את מומו הינאמורי ועוד תלמידים אחרים מהולו, פעם אחת כשהוא נלחם נגד מפקד יחידה מס' 10 טושירו היטצוגאיה, ושוב כשהוא ניסה להרוג את רוקיה קוצ'יקי. הוא גם פקח אותן בשיר הסיום של פרק 27 ובשיר הפתיחה של פרק 91. עיניו בצבע ירוק/ כחול במנגה כפי שנראה בכריכה של ווליום 20. באנימה עיניו בצבע אדום- דם, מכיוון שהווליום לא יצא בזמן והצבע האמיתי לא היה ידוע.

בגלל שגין לא מפגין אף רגש כשהוא מדבר, ביחד עם השילוב הציני, רבים לא סומכים עליו (המודגשים ביותר מביניהם הם טושירו היטצוגאיה ורוקיה קוצ'יקי).רוקיה פעם ציינה כי היא מרגישה כאילו נחשים עוטפים אותה בכל פעם שגין מדבר. באנימה, גין מדבר בצורה עקיפה ומנומסת. הדיבוב שלו באנגלית גם כן רשמי ומנומס אך עם ספק ללעג ולשעשוע המסתתרים בקולו. הוא מתואר על די קנפאצ'י זאראקי כאחד מתוך שני מפקדים (קודמים) שמפחדים ממוות.

המדים שלו, כמו של אייזן וטוסן, שונו מכיוון ששלושתם נטשו את סול סוסיטי. כעט הוא לובש גלימה לבנה וארוכה מעל בגדי השיניגאמי הרגילים שלו. נדן הזאנפאקטו שלו אינו נראה, תקוע מתחת לגלימה עד למותניו. מאוחר יותר, נראה גין לובש תלבושת לבנה כמו של הארנקר, במקום התלבושת השחורה שהוא נראה בה לאחרונה.


היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לא הרבה ידוע אודות גין, מלבד זה שהוא פעם הציל את סגנית יחידה מספר 10 רנגיקו מאטסומוטו מגוויעה ברעב כשהם היו ילדים. מאז הם נהיו חברים והיא אחת מהאנשים הבודדים שלגין באמת אכפת מהם. ידוע גם שגין שירת כסגן מפקד של יחידה מספר חמש ססוקה אייזן לפני שהפך למפקד יחידה מספר 3 ושהוא נהפך למפקד ביחד עם ביאקויה קוצ'יקי.


סיכום[עריכת קוד מקור | עריכה]

גין נראה בפעם הראשונה בשערי סיריטי לאחר שאיצ'יגו קורוסאקי מביס את ג'ידאנבו. הוא מפיל את ג'ידאנבו שהחזיק את השער פתוח, מה שסוגר את השער. נכשל בהריגתם, ופעולותיו מעלות סימני שאלה אצל מפקדים אחרים, למרות ששום דבר לא יצא מזה. גין משחק תפקיד חשוב בתוכניתו של אייזן נגד סול סוסיטי, בכוונה מתנהג כאשם בכמה פשעים שונים במטרה למשוך תשומת- לב מהתמונה הגדולה מאחורי האירועים. אחרי שתוכניתו של אייזן מתגלה והם חוזרים להאקו מונדו, גין אומר לרנגיקו מאטסומוטו להתראות ומתנצל, זהו אחד מהרגעים הבודדים בו הוא אינו מחייך.

מאוחר יותר נראה גין בלאס נוצ'ס, נוזף בצחוק על אייזן בגלל מנהגו לשחק מסביב עם תומכיו. לאחר מכן נראה גין מפעיל את לוח הבקרה שמשנה קירות בלאס נוצ'ס, כשהוא נשאל לגבי זה על ידי אולקיורה סשיפר, הוא מכחיש שהוא משנה משהוא, באומרו שהוא לא היה עושה זאת "לילדים האלו" ושהוא לא אוהב "סיפורים עצובים".


שינסו[עריכת קוד מקור | עריכה]

הזאנפאקטו של גין איצ'ימארו הוא שינסו (חנית קדושה), זה נראה כמו חרב יפנית קצרה נורמאלית והמגן הוא בצורת S . מצב השיקאי של שינסו מתעורר על ידי המשפט "חתוך כדי להרוג".

במצב השיקאי, להבו של שינסו מתארך במהירות גבוהה בשביל לשפד את אויבו של גין ממרחק. הלהב גם נושא כוח עצום כשהוא מתארח, מבלי להעיף את גין בעצמו אחורה, כפי שנראה כשגין דוחף גם את איצ'יגו קורוסאקי וגם את הענק ג'ידאנבו מחוץ לשערי סיריטי. בנוסף גין יכול להאריך ולהזיז את שינסו הפעיל בקשת רחבה, כך שהוא מתקיף ומשפד מטרות מהר ובבת אחת.

הבאנקאי של גין עדיין לא נראה.


Ofirky 19:20, 5 בינואר 2008 (IST)