משתמש:Turbaned/The National (להקה)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

The National (דה נשיונל, תרגום חופשי: הלאומי) היא להקת אינדי רוק אמריקאית. הלהקה מסינסינטי, אוהיו, הוקמה בשנת 1999. כיום מבוססת בברוקלין, הלהקה מורכבת ממאט ברנינגר (שירה), ארון דסנר (גיטרה, קלידים), ברייס דסנר (גיטרה),סקוט דבנדורף (בס), בריאן דבנדורף (תופים).

נוסדה על ידי ברנינגר, ארון דסנר, וסקוט ובריאן דבנדורף, דה נשיונל פירסמו עצמאית את אלבום הבכורה שלהם שנקרא דה נשיונל (2001), בחברת התקליטים ברסלנד רקורדס, חברת תקליטים עצמאית שנוסדה על ידי ארון דסנר ואחיו התאום, ברייס דסנר. ברייס, אשר שסייע בהקלטת האלבום, הצטרף ללהקה. הוא החל להשתתף כחבר מלא בהקלטות עם יציאת האלבום השני שלהם, (Sad Songs for Dirty Lovers (2003.

בעוד הם משאירים מאחור את עבודתם, דה נשיונל חתמו עם חברת התקליטים Beggars Banquet Records ושיחררו את אלבום האולפן השלישי שלהם, אליגייטור (2005), לשבחי הביקורות הרווחות. הקלטת האלבומים הבאים, הרביעי והחמישי, בוקסר (2007) ולאחר מכן היי ויולט (2010), הגדילה את החשיפה ללהקה באופן משמעותי. ב-2013, הלהקה שיחררה את אלבום האולפן השישי, בעיות ימצאו אותי. ואלבום זה היה מועמד ב-2014 לגראמי על האלבום האלטרנטיבי הטוב ביותר.

ארבעה מתוך אלבומי הלהקה נכללו ברשימת 500 האלבומים הגדולים של כל הזמנים של NME.

הסגנון המוזיקלי[עריכת קוד מקור | עריכה]

דה נשיונל לג'וי דיוויז'ן, לאונרד כהן, אינטרפול, ווילקו, דפש מוד וניק קייב.[1]

מילות שירי הלהקה תוארו כ "אפלים, מלנכולים וקשים לפירוש."[2]

דיסקוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ DiGravina, Tim. "Sad Songs For Dirty Lovers". Allmusic. נבדק ב-4 באפריל 2012. {{cite web}}: (עזרה)
  2. ^ Cheng, Cheryl. "Interview: Matt Berninger of The National". The Scenestar. נבדק ב-4 באפריל 2012. {{cite web}}: (עזרה)