משתמש:Vikimeyahelm/נדב הצב

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יש לערוך ערך זה. הסיבה היא: ויקיזציה.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית.
יש לערוך ערך זה. הסיבה היא: ויקיזציה.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית. עריכה

תבנית:מחפש מקורות הוסבה ואין להשתמש בה יותר! נא להשתמש בתבנית:מקורות. נדב, המכונה כנדב הצב נולד בשנת 2003 בחודש פברואר. נדב מתחיל בכל סרטון אם משפט פתיחה של "מה קורה צבים? כאן נדב!" כמעט בכל סרטון (חוץ ממשפט הפתיחה שלו) הוא מזכיר הרבה פעמים את המילה "צב" ומשם נגזר כינויו "נדב הצב" ואפילו כשהופיע בטלוויזיה בערוץ Zoom בקרדיטים בסוף קראו לו "נדב הצב". נדב הופיע בעיתון מלבאס ובאתר פרוגי, מהיוטיוב ההשראלי קצב גדילת הערוץ שלו נחשב מאוד מהיר ואף לא הגיוני! תוך שנה ביוטיוב יש לו כבר מעל 100,000 סאבים (רשומים לערוץ).

קורות חייו[עריכת קוד מקור | עריכה]

נולד ב-2003 בעיר פתח תקווה. והתחנך בחטיבת "בית חינוך ירקון". נדב, אף-פעם לא אמר את מס' כמות אחיו בדיוק אך נראה שיש לו כבין חמישה או שישה אחים.

תוכן ופינות בערוצו[עריכת קוד מקור | עריכה]

תוכלו למצוא בתוכן של סרטונים מאוד מגוונים. בתוך הערוץ שלו (The Radar) שלוש פינות. פינה אחת שנקראת The Radar. פינה זו עוסקת כשיש לה מערכון יומי, עובדות וקסמים. פינה זו הופסקה קצת אחרי שנדב העלה סרטון משל עצמו. הפינה השנייה היא הפינה של נדב, התוכן שם אף-פעם לא מוגדר. לפעמים בפינה של נדב מתארח דמות שקוראים לה "בני הבננה". לפעמים נדב מתארח אצל "שוטר" והם "עוצרים פושעים". וגם בפינה של נדב יש עוד דמות (שאותה מגלם "השוטר") שנקראת "דוקטור פוגה" (Foga) והוא מגלם דוקטור משוגע. באחד מהסרטונים שלו נדב מנסה טרנד שבו הוא מנסה לדבר עם סירי בשלוש בלילה. (לפי הטרנד היא אומרת דברים מוזרים) בסרטון ההומוריסטי שלו נדב עושה כאילו סירי רוצחת אותו וקצת לפני "הרדיפה של סירי" הוא אומר "דוקטור פוגה זה לא מצחיק" מה שאולי מרמז שדוקטור פוגה לא אוהב את נדב. בפינה השלישית מתארחת מישהי שקוראים לה הודיה. הודיה מאוהבת בנדב, שהוא לא אוהב אותה. היא בערוץ משחקת כחולת נפש וחוץ מזה פינתה עוסקת בגיימינג (משחקים).

הישגים[עריכת קוד מקור | עריכה]

נדב אשר עוד לא מלאו לא 18 שנים כבר הופיע בהמוני אתרים, בטלוויזיה ואף בעיתון מלאבס. (העיתון המקומי של העיר פתח תקווה). בעיניי הרבה ילדים הוא מקור השראה ואת העריכה שלו, שהוא מספר שלמד את העריכה מאחיו נחשב כבין העריכות הכי טובות ביוטיוב ההשראלי! נדב משתף הרבה פעמים פעולה עם עוד שני יוטיוברים שלאחד מהם קוראים "עמית רחום" שמכונה רק כ-"רחום" ולשני קוראים "בן קיסר" שגם הוא, רק מכונה כקיסר. שלושתם ביחד קנו אחוזה ומעלים שם וולוגים יום יומיים. בדרך כלל גם משתתפים שם הודיה וחברתו של בן קיסר, יוטיוברית בפני עצמה "לרגל רז". מי שמכונה כ-"דיירת החדשה של האחוזה" נקראת אימה (Ema).

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]