לדלג לתוכן

משתמש:Yoav5771/ילדי המנורה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

 


ילדי המנורה (באנגלית Children of the Lamp) הוא ספר שנכתב על ידי פיליפ ב' קר (באנגלית P. B. Kerr). הוא ספר פנטזיה עכשווית המספר את סיפורם של גון ופיליפה שבהיותם בני 12 הם מגלי את היותם ג'ינים בעזרת דודם נמרוד הם לומדים איך להשתמש בכוחותיהם.

כרכים[עריכת קוד מקור | עריכה]

רשימת כרכים
מס' כותרת שנת יציאה
1 הרפתקת אחנאתון
2 הג'ינית הכחולה מבבל
3 מלך הקוברות מקטמנדו
4 סיפורם של השדים הלוחמים
בסדרה קיימים עוד שלושה ספרים שלא תורגמו

הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הרפתקת אחנאתון[עריכת קוד מקור | עריכה]

ג'ון ופיליפה גאנט הם תאומים בני שתים עשרה עם אמא מוכשרת להפליא, אב אדיב מאוד ושני כלבים שאינם מי שהם נראים. המשפחה חיה חיי מותרות בניו יורק. יום אחד, ששיני הבינה שלהם מופיעות בבת אחת. במהלך ניתוח להוצאת שיני הבינה, הם חולמים את אותו חלום שבו מבקש דודם, נמרוד, שיגיעו ללונדון. הוא אומר להם שהם ג'ינים. הם מתחילים את ההרפתקה של חייהם, עוברים מקהיר ללונדון, משתמשים בפרארי ורודה ורוכבים על גמלים. הרפתקאותיהם של התאומים מלאות בהתרגשות כשהם עוברים אימונים בשימוש בכוחות החדשים שלהם, אך גם טומנות בחובן סכנה כשהם נלחמים בשבט העופריתים המרושע ובעיקר במנהיג השבט איבליס עליהם לשמור על האיזון בין מזל טוב ורע בעולם, ולשחרר שבעים ג'נים עתיקים.

הג'ינית הכחולה מבבל[עריכת קוד מקור | עריכה]

ג'ון ופיליפה גאנט, הילדים הג'ינים. נשלחים למשימה מסוכנת הכוללת הצלה של ספר בעל עוצמה אדירה שנפל לידיים לא נכונות, נחטפת פיליפה, ג'ון נשלח לחלץ אותה ולעזרתו נחלץ גם המשרת קטוע היד רוגנרוטן, רקשאסאס, הג'ין במנורה ודריוס, נער מצרי בן 12, שמעריץ את אלוף מרוצי המכוניות מיכאל שומכר ועל אף גילו הצעיר, משמש כנהג הצמוד של החבורה המוזרה.

בדרכם לחלץ את פיליפה מהמקום שבו היא כלואה, עוברות על הקבוצה המוזרה כל מיני הרפתקאות מוזרות, כולל היתקלות לא נעימה עם שני שדים מדבריים רבי-עוצמה ומרושעים עד מאוד, ארוחת צהריים לא שגרתית והתמודדות מול ניסיונות עיקשים לעצור את התקדמותם.

האם יצליחו ג'ון והחברים להתגבר על כל הקשיים ולהחזיר את פיליפה לניו-יורק בריאה ושלמה?


מלך הקוברות מקטמנדו[עריכת קוד מקור | עריכה]

קסם לוהט בארץ הקרח, פולשים בחצות הלילה ורצחים על ידי הכשת נחש סוחפים את ג'ון ופיליפה גאנט להרפתקה הפנטסטית השלישית שלהם. לאחר שחברם באקחוס שולח מייל בו מתחנן לעזרה, התאומים הולכים להציל אותו. באקחוס משיג ציור מסתורי שמוביל אותם לנפאל. בקטמנדו המושלגת, הילדים עומדים בפני המבחן האולטימטיבי של כוחות הג'ינים שלהם.





[[קטגוריה:סדרות ספרי פנטזיה]]