לדלג לתוכן

מ.כ אולמות מכבי נתניה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מ.כ אולמות מכבי נתניה
כינוי הכי טובים באולם
תאריך ייסוד 2023
אצטדיון אולם נעמי שמר, נתניה
(תכולה: 250)
בעלים דן בר-אל, תמיר שקולניק
מאמן תמיר שקולניק
ליגה ליגת כדורגל באולמות הראשונה
תלבושת
תלבושת בית
תלבושת חוץ

מ.כ אולמות מכבי נתניה היא קבוצת כדורגל אולמות אשר נוסדה בשנת 2023 במטרה לחשוף ולקדם את ענף הכדורגל באולמות בישראל בכלל ובעיר נתניה בפרט.

הקבוצה משחקת בליגת כדורגל באולמות הראשונה של ההתאחדות לכדורגל ומשתייכת למרכז מכבי ישראל.

הקבוצה הוקמה על ידי שחקני נבחרת ישראל בכדורגל אולמות, דן בר-אל ותמיר שקולניק במטרה לחשוף ולקדם את ענף הכדורגל באולמות בישראל בכלל ובעיר נתניה בפרט.

החזון של הקבוצה הוא להפוך למועדון מקצועני ומוביל בתחום הכדורגל אולמות בישראל, על ידי חשיפת הענף לציבור, פיתוח שחקנים צעירים ובניית קהילה סביב הקבוצה.

עונה סדירה עונת הבכורה של הקבוצה בליגה נפתחה עם תיקו 3-3 דרמטי נגד מכבי נחלת יצחק תל אביב באירוע פתיחת העונה שהתקיים בעיר אשקלון. כובש השער הראשון בהסיטוריה של הקבוצה הוא חוליאן רוסי. את העונה הסדירה סיימה הקבוצה ללא הפסד.

סדרת חצי גמר הפלייאוף בסדרת חצי גמר הפלייאוף, התמודדה הקבוצה נגד מועדון כדורגל אולמות ראשון לציון. בתום חמישה משחקים, ניצחה הקבוצה בפנדלים ועלתה לסדרת הגמר.

סדרת גמר הפלייאוף בסדרת גמר הפלייאוף, התמודדה הקבוצה נגד מכבי נחלת יצחק תל אביב. הסדרה נגמרה בניצחון 3-0, כאשר המשחק האחרון שוחק באולם נעמי שמר בנתניה לעיני כ-250 צופים.

ליגת האלופות הקבוצה השתתפה בשלב הראשון של ליגת האלופות בכדורגל באולמות של אופ״א בבית של 4 קבוצות שהתקיים בחודש אוגוסט 2024 בעיר קישינב, מולדובה. הקבוצה סיימה במקום האחרון בבית עם שלושה הפסדים. כובש השער הראשון בתולדות הקבוצה בליגת האלופות הוא חמודי טאהא.

תארים והישגים

[עריכת קוד מקור | עריכה]

ליגת כדורגל באולמות הראשונה

  • אליפות (1)

2024/25

קישורים חיצוניים

[עריכת קוד מקור | עריכה]