לדלג לתוכן

נושא בדף שיחת משתמש:Amire80/גנזך זרימה

שם המרחב לא מופיע בלשונית של פיירפוקס (וסביר להניח שגם של כרום)

3
תומר א. (שיחהתרומות)

הלשונית נראית כאילו אני במרחב הערכים, זה מבלבל כי פתחתי נושא שהמילה הראשונה בו היא "עריכה" והלשונית שלו נראית כאילו אני עורך ערך. להשוואה:

אם זרימה היא מרחב חדש, שם המרחב צריך להקדים את שם הנושא/ערך (כמו במרחבים האחרים).

Amire80 (שיחהתרומות)

המצב הנוכחי דווקא נראה לי הגיוני, כי אילו שם המרחב היה שם, כולם היו מתחילים האותה המילה, וככה אתה רואה במה באמת הדף עוסק. מצד שני, אפשר להגיד את זה על כל מרחבי השם :)

אבל דוגרי, אני לא רואה בעיה גדולה בלהתייחס לדברים שונים בצורה שונה. בכל פעם שאני מסביר על ויקיפדיה לאנשים חדשים אני תופס את עצמי במחשבה: „למה לעזאזל אני משקיע זמן בלהסביר לאנשים מה זה ‚מרחב שם’???”

תומר א. (שיחהתרומות)

"כולם היו מתחילים באותה מילה" זה דבר טוב. זה מאפשר לי למצוא בקלות את החלונית שאני מחפש. עובדה שמה ששמתי לב אליו לי זה שהמילה "עריכה" בכותרת צרמה לי כי לא זכרתי שהתחלתי לערוך ערך במרחב הערכים.

אני הצלחתי להעביר מאות הרצאות בנושא ויקיפדיה לקהל הרחב, ובחיים לא הסברתי מה זה מרחב שם. מרחבי השמות הם כלי שמסייע לוויקיפדים ותיקים, וכל עוד לא הוחלט לקחת להם אותו, צריך שהם יעבדו באיזשהו אופן עקבי. המצב הנוכחי שבו דף השיחה שלך לא מתנהג כמו דף שיחה, אבל גם לא כמו מרחב שם אחר אינו נוח. ההערה שלי כאן היא כמו בנושא השני. מדובר בבאג או ב-design flow, וצריך לתעד את זה. את החשבונות של מי שאחראי על הטריאז' אפשר לעשות אחר-כך.