לדלג לתוכן

נושא בדף שיחת משתמש:Amire80/גנזך זרימה

תומר א. (שיחהתרומות)

גיליתי עכשיו שככשאני מתנתק מהחשבון בטלפון הנייד, גם העוגיה במחשב הנייח נעלמת, ולהיפך. זה אמור להיות ככה או שגיליתי את הבאג המגניב ביותר בקריירה שלי?

Amire80 (שיחהתרומות)

זה קורה גם לי ושמתי לב לזה לפני שנים. מעולם לא התעמקתי בשאלה אם זה מכוון או לא, אבל זה לא נראה לי מופרך. זה כמעט בוודאות מכוון.

תומר א. (שיחהתרומות)

אני מניח שאם זה מכוון זה אמור להיות פיצ'ר אבטחה, ואני לא מצליח לחשוב על שום נימוק הגיוני לכך. מי ידע לענות על כזו שאלה? הערוץ IRC עדיין קיים?

Amire80 (שיחהתרומות)

בוודאי, אפילו הרבה ערוצי IRC. הכי רלוונטיים הם mediawiki‏, wikimedia-tech‏, wikimedia-operations. וכמובן יש רשימות תפוצה, הכי רלוונטית היא wikitech-L.

IKhitron (שיחהתרומות)

התעמקתי וזה נראה לי בכוונה. אם נכנסת לא מהמחשב הקבוע שלך, אז יכול להיות שהמחשב הקבוע שלך נאבד או נמכר, אז ליתר ביטחון עדיף לשאול את הסיסמה שוב.

תומר א. (שיחהתרומות)

הבעיה היא לא שנכנסתי ממחשב אחר, אלא שיצאתי ממחשב אחד וזה ניתק אותי גם בשני.

IKhitron (שיחהתרומות)

בין שנכנסת למחשב אחד ובין שיצאת, ניסית לפתוח חלון חדש בשני?

תומר א. (שיחהתרומות)

לא מבין את השאלה. מתישהו בעבר נכנסתי לחשבון דרך הטלפון הסלולרי וסימנתי לו שיזכור אותי. היום דיברתי איתך דרך המחשב במשרד שגם בו אני מחובר באופן קבוע. בעקבות ההערה של אמיר בדלפק הייעוץ, התנתקתי מהחשבון בטלפון הנייד, ואז כשניסיתי לשמור את התגובה שלי בדלפק הייעוץ (שנערכה באמצעות המחשב במשרד), גיליתי שאני מחוץ לחשבון גם במחשב הזה.

IKhitron (שיחהתרומות)

הבנתי. זה דווקא כן נראה כמו באג.

תגובה ל"באג?"